Hallo experts
,
Ik heb een nieuwe monitor, Samsung SyncMaster S23A700D.
Deze werkt prima, mooi beeld, en het gamen gaat lekker!
Mijn vorige beeldscherm was een SyncMaster 913v(19inch,1280x1024).
Er is alleen 1 probleempje....
Ik heb mijn s23a700d aangesloten met de bijgeleverde DVI-D DualLink(24+1)-kabel op mijn videokaart(8800GTX). Tijdens het opstarten krijg ik geen BIOS meer te zien en ook niet het allereerste stukje 'Starting Windows' als Windows opstart. Daarna werkt alles! Bij mijn oude monitor werkte dit allemaal prima. Daar zag ik het Bios opstarten. Mijn oude monitor was aangesloten met een VGA-kabel(zo'n blauwe 15pins).
Beide uitgangen van de videokaart heb ik al geprobeerd. En hij zit nu in de primaire uitgang, daar waar de vorige monitor ook op zat.
Het scherm staat 'aan'.
Kabel zit er goed in. Ook in de videokaart.
Videokaart is uptodate met nieuwste driver.
Er is sinds het afkoppelen van de oude monitor en het aankoppelen van de nieuwe monitor verder helemaal niets aan de computer veranderd.
Dit betekent dat ik niet meer het BIOS in kan.... Hoe kan dit?
Ik kan er nog wel in door op F2 te drukken, maar dan zie ik nog steeds niet wat ik doe.....
Alvast bedankt voor reacties.
Ik heb een nieuwe monitor, Samsung SyncMaster S23A700D.
Deze werkt prima, mooi beeld, en het gamen gaat lekker!
Mijn vorige beeldscherm was een SyncMaster 913v(19inch,1280x1024).
Er is alleen 1 probleempje....
Ik heb mijn s23a700d aangesloten met de bijgeleverde DVI-D DualLink(24+1)-kabel op mijn videokaart(8800GTX). Tijdens het opstarten krijg ik geen BIOS meer te zien en ook niet het allereerste stukje 'Starting Windows' als Windows opstart. Daarna werkt alles! Bij mijn oude monitor werkte dit allemaal prima. Daar zag ik het Bios opstarten. Mijn oude monitor was aangesloten met een VGA-kabel(zo'n blauwe 15pins).
Beide uitgangen van de videokaart heb ik al geprobeerd. En hij zit nu in de primaire uitgang, daar waar de vorige monitor ook op zat.
Het scherm staat 'aan'.
Kabel zit er goed in. Ook in de videokaart.
Videokaart is uptodate met nieuwste driver.
Er is sinds het afkoppelen van de oude monitor en het aankoppelen van de nieuwe monitor verder helemaal niets aan de computer veranderd.
Dit betekent dat ik niet meer het BIOS in kan.... Hoe kan dit?
Ik kan er nog wel in door op F2 te drukken, maar dan zie ik nog steeds niet wat ik doe.....
Alvast bedankt voor reacties.