Mijn Videokaart geeft niet de juiste prijsklasse aan denk ik

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn videokaart opzoek krijg ik een prijsklasse die volgens mij veelste hoog is.
zou dit uitgezocht kunnen worden?
Mvg Arjan Copini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat valt er uit te zoeken? er zijn geen winkels die gebruik maken van de T.net PW die deze kaart aanbieden.

Daarom staat er ook; "Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 532,- op woensdag 25 april 2012."

Als je naar http://nl.hardware.info/productinfo/88435/msi-r5770-pmd1g gaat, zie je de laagste prijs voor deze kaart €83,75 is en de gelinkte winkel de kaart niet op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Wat is het nut van dit topic???

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou weten wat mijn kaart nog waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
Ga naar de Pricewatch > Vraag en Aanbod > Aanbodadvertenties en typ bij "Trefwoord" in: 5770. Lijkt me geen rocket science toch?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT.

Je zit nu in het deel van ons forum dat bestemd is voor discussie over videokaarten en beeldschermen. Het lijkt erop dat jij een op- of aanmerking op de pricewatch hebt en daar zijn andere kanalen voor. Lees voor meer info over het gebruik van de pricewatch de reviews: Tweakers.net FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.