Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SaintNick
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-10 18:09
Ik en een heleboel anderen hebben grote problemen met Bluetooth muziek streaming in Android 4.0.x (ICS).

Bij mij bijvoorbeeld werkt de telefoon handsfree profiel van mijn Samsung Galaxy SII nog prima op mijn carkit, maar muziek streamen helemaal niet, of nauwelijks. Terwijl op Gingerbread 2.3.x hij het perfect doet.

Ik heb tot nu toe nog van niemand gehoord dat het wel werkt. Als het voor jou goed en stabiel werkt laat dan svp hier even weten.

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Geen enkel probleem vanaf een HTC Sensation ICS naar een Clarion FB289RBT. Ook het streamen naar mijn laptop gaat zonder problemen.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 14:14
Ik heb ook last van streamen naar mijn auto sinds de update naar 4.0 ongeacht welke rom ik gebruik. De muziek hapert en is niet te horen als ik muziek stream naar de auto. Ik heb hier wel een work-around voor gevonden door met de volume rocker te spelen voordat ik een liedje afspeel, dan werkt alles naar behoren. Met android 2.3.6 werkte alles prima. Galaxy S2.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11 22:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Na mijn weten is dit geen standaard Andoid ICS probleem, draai je een stock rom of heb jij je toestel voorzien van een custom rom?

i.v.m. een betere vindbaarheid even je type telefoon aan de topic titel toegevoegd.

Cogitationis poenam nemo patitur

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42

netblade

Sunrise

Amstel76 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:38:
Geen enkel probleem vanaf een HTC Sensation ICS naar een Clarion FB289RBT. Ook het streamen naar mijn laptop gaat zonder problemen.
HTC maakt gebruik van haar eigen implementatie van codec's (met daardoor een lagere bitpool). De stock android bt steak werkt net wat anders, nu draai ik altijd sense op m'n htc dus heb ik geen ervaring met ICS.

[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 15-05-2012 08:41 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:33
Ik heb met mijn Galaxy Nexus (stock 4.0.4) nergens last van, kan streamen naar mijn Pioneer bt autoradio zonder problemen, alleen jammer dat er geen id-tags van de nummers getoond worden, maar dat was een algeheel Android iets had ik begrepen.

Tijdens mijn werk heb ik een bt oortje in en als ik dan 's avonds in de auto stap moet ik wel in het bt menu omzetten van oortje naar radio.

• SaintNick
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-10 18:09
@Bullet: ik draai de stock rom, geen custom, geen root.

Ik begin te vermoeden dat dit een specifiek Samsung probleem is. Nog even afwachten of hier iemand zich meldt met een Samsung op 4.0.x waar Bluetooth A2DP profiel goed op werkt...

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
ik zal het wel eens proberen met mijn geroote (stock rom) S2 met 4.0.3 XEN (LP7) op mijn Sony BT2700.

zal het vanavond wel proberen (als mijn vrouw de auto thuis laat tenminste)

Edit: werkt gewoon perfect, of ik nu eerst verbinding heb en daarna muziek aanzet, of eerst muziek aanzet en dan pas verbinding maak. misschien is het handig om te vermelden wat voor systeem je gebruikt. Misschien is dat een update voor.

[ Voor 39% gewijzigd door reyals op 15-05-2012 20:44 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 12:51

WhySoSerious

Be the change.

Nergens problemen mee? Muziek streamt prima naar mn autoradio.

Enige nadeel wat ik ondervind is dat ik zodra mn S2 verbinding heeft gemaakt met de autoradio ik het volume op de S2 nogmaals open moet zetten. Nadeel is dat alle systeemgeluiden ook gelijk in volume omhoog gaan. Als ik vervolgens uit de auto stap zet ik het volume weer omlaag, alleen heeft dat dan weer geen effect op de systeemgeluid. Die moet ik apart omlaag zetten...

Dit uiteraard op ICS 4.0.3 :)

Edit: Na deze post geplaatst te hebben even gegoogled. Bovestaand probleem van het volume vd systeemgeluid is te voorkomen met de optie Talkback onder instellingen >> Talkback >> uit

[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious op 16-05-2012 09:33 ]

Pagina: 1