Voor een opdracht die ik momenteel uitvoer als zzp'er koppel ik een database aan een J2EE-applicatie. De database is ontwikkeld door een derde partij, zelf heb ik weinig ervaring met databases. Ik dacht de koppeling zelf wel eventjes uit te voeren met behulp man Hibernate, waar ik een paar jaar terug ervaring mee heb opgedaan. Ik blijk dat stuk ernstig te hebben onderschat: ik loop continu vast op alles en nog wat.
Ik wil nu graag iemand inhuren om me te helpen. Ik heb echter geen zin om bij de grote bureaus aan te kloppen, veel liever werk ik met een zzp'er of iemand van een klein softwarebedrijfje. In mijn netwerk heb ik niemand kunnen vinden en bij de freelance-brokersites zie ik al heel snel door de bomen het bos niet meer.
Mijn vraag: hoe kom ik snel aan een goed iemand?
Ik wil nu graag iemand inhuren om me te helpen. Ik heb echter geen zin om bij de grote bureaus aan te kloppen, veel liever werk ik met een zzp'er of iemand van een klein softwarebedrijfje. In mijn netwerk heb ik niemand kunnen vinden en bij de freelance-brokersites zie ik al heel snel door de bomen het bos niet meer.
Mijn vraag: hoe kom ik snel aan een goed iemand?