Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

microsoft dynamics koppeling website

Pagina: 1
Acties:

• goudhamster
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 11:23
Hallo,

Ik moet met een groep medestudenten een marktonderzoek uitvoeren. Er wordt gekeken of de klanten van het bedrijf waar wij het voor doen een website willen waarop ze zelf de afspraken kunnen inplannen. Dit moet gekoppeld worden aan microsoft dynamics waar ze nu alle afspraken in hebben staan. De vraag van ons is of het mogelijk is om deze koppeling te maken en is hier ook een handleiding of een website voor die dat uitlegt hoe dit zou moeten.

We moeten deze koppeling zelf niet maken omdat wij studenten zijn van technische bedrijfskunde en hier geen verstand van hebben, maar het is ter aanvulling voor het verslag.

Alvast bedankt!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoek eens op "Microsoft Dynamics CRM SDK".
SDK = Software Development Kit

[ Voor 28% gewijzigd door Juup op 14-05-2012 13:24 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag eerst even door
a) wat ze bedoelen met 'de afspraken staan in MS Dynamics'
b) welke MS Dynamics: CRM, Navision, Axapta, Great Plains, of een van varianten die ik me niet herinner?
c) en welke versie dan en wie beheert het / kan je wel de rechten krijgen om afspraken in te schieten?

Aangezien je in OFF post in plaats van forum sws verwacht ik haast dat je eigenlijk "Outlook"/Exchange bedoelt als locatie van de agenda's. Of niet?

Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we je huiswerk voor je doen ;) Waar heb je zelf gezocht, waar loop je vast/waar twijfel je over/wat heb je al wel gevonden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• goudhamster
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 11:23
Ga ik allemaal vragen kom er op terug.

Naja wij doen technische bedrijfskunde en we moeten dus een marktonderzoek doen dat is allemaal prima. Alleen dit deel kregen we er zo maar bij en niemand heeft bij ons verstand van microsoft dynamics dus daarom vroeg ik hier om hulp.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

goudhamster schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:51:
Ga ik allemaal vragen kom er op terug.

Naja wij doen technische bedrijfskunde en we moeten dus een marktonderzoek doen dat is allemaal prima. Alleen dit deel kregen we er zo maar bij en niemand heeft bij ons verstand van microsoft dynamics dus daarom vroeg ik hier om hulp.
Dan is het toch verstandiger dat je eerst zelf onderzoek doet, want dan kan je met gerichtere vragen komen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.