Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bassiej19
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 18:52
Hallo,

In het verleden heb ik altijd gebruik gemaakt van Moto Phone Portal voor mijn android telefoons waaronder de Desire en Defy.

Echter heb ik nu sinds 2 dagen de Sony Xperia S en werkt hij niet meer. Krijg hem wel geinstalleerd (oudere versie aangezien nieuwe niet te vinden is), maar geeft hij bij het starten van de server altijd aan dat Wifi ingeschakeld moet worden om hem te gebruiken. En dit terwijl WIFI aanstaat en ik gewoon kan internetten viaa WIFI.

Nu heb ik gegoogled op het probleem echter niks kunnen vinden, dus wellicht gewoon niet geschikt ivm leeftijd van telefoon versus applicatie.

Nu heb ik soort van alternatief gevonden zoals Phone Explorer, echter heb je hier client software voor nodig ipv webbased.

Weet iemand vergelijkbare software als de Phone Portal van Motorola? Dus via webapplicatie sms lezen en versturen. Eventueel andere opties zijn mooi meegenomen.

Wel is een vereiste dat mijn telefoon als webserver dient en het dus niet via een derde partij gaat :).

Alvast bedankt!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
deze gebruik ik zelf:
Google Play: AirDroid
deze kan o.a. file transfer en sms via web aan

als je een beetje zoekt in de play store kan je vast wel alternatieven vinden

Strava

• bassiej19
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 18:52
Prulleman schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:02:
deze gebruik ik zelf:
Google Play: AirDroid
deze kan o.a. file transfer en sms via web aan

als je een beetje zoekt in de play store kan je vast wel alternatieven vinden
Hartstikke bedankt.

Ik had hem toevallig paar uur geleden gevonden na lang googlen, wou hem net delen hier.

Hij werkt fantastische! Dank je!