[iPhone 3GS] Batterij vervanging ervaring

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
De batterij van mijn iPhone 3GS begint echt beroerd te worden. Hij geeft bijvoorbeeld aan nog 20% te hebben waarna die direct uitvalt (niet uitschakelt maar echt uitvalt).

Op zich ben ik niet bang om zon beestje open te schroeven en er zelf een nieuwe batterij in te zetten (via ifixit goeie handleiding). Maar welke batterij moet ik kiezen?

Op eBay is het aanbod erg groot, wat is wijsheid? Gewoon de goedkoopste, de hoogste aangegeven capaciteit, voor een orginele gaan? Is er iemand met ervaring tussen de verschillen in deze batterijen? Een keer vervangen is prima, maar om het nou om de zoveel maanden te gaan doen...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er al een aantal vervangen, afkomend van Dealextreme.com. Gewoon even bij de verschillende batterijen de recensies lezen, dan krijg je een goede indruk van de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij kun je zelf bij verschillende nederlandse webshops (replacedirect, repod, mobielbereikbaar) een nette accu met garantie bestellen. Dingen kosten vrij weinig (relatief gezien).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Een tijdje geleden ben ik ook bezig geweest met het vervangen van de batterij van de iPhone 3GS van mijn vrouw. Ik heb 2 x een batterij opgestuurd gekregen die niet goed werkte bij het upgraden van iOS.
Ik zou je aanraden op precies hetzelfde type terug te zetten. Anders heb je kans dat het helemaal niet werkt of dat je bij een upgrade naar een nieuwe iOS versie tijdens het upgraden vastlopers/resets/fouten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Ok, ik heb een orginele accu gekocht voor een kleine 20 euro inclusief shipping.

Er waren zat neppe, maar die kosten dan 10 euro. De orginele heeft het 2 jaar goed gedaan, dus dat is de investering wel waard.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple verkoopt zelf geen onderdelen dus het zal geen originele accu zijn.

Bij Apple kun je wel je accu laten vervangen, zowel online als in de Apple store op het Leidseplein in Amsterdam. De prijs hiervan ligt op ongeveer 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janook
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik heb er gisteren 1 besteld bij : http://www.gsmbatterij.nl , €12,95 inclusief verzenden .

PS: Voor een iphone 3G

[ Voor 12% gewijzigd door Janook op 21-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Ik heb gisteren voor de tweede keer een 3GS van een nieuwe batterij voorzien, ditmaal weigert hij echter op te laden. Werkt verder wel helemaal prima, en toestel geeft wel aan opgeladen te worden. Vermoedelijk een defecte batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janook
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12-2022
GSM batterij geplaatst in de iphone 3g en het werkt prima , en dat voor €12,95 inclusief verzenden , is niet duur dacht ik zo .
Pagina: 1