Toon posts:

Hulp gevraagd! Survey van 3 min, maak kans op bol.com bon

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik ben Wouter en ik heb julie hulp nodig. Ik doe voor mijn bachelor Politicologie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar angst voor terrorisme en daarvoor heb ik een survey gemaakt.

De survey duurt slechts 3 minuten en als je je emailadres aan het eind van de survey invult maak je kans op een bol.com cadeaubon van €25!

Als je de link doorstuurt maak je nog een keer kans op een bol.com cadeaubon van €25! Dus naar hoe meer mensen doorgestuurd hoe meer kans.

Vragen, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom!

[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 13-05-2012 23:31 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12 00:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hoi Wouter,

Op Tweakers.net zijn enquetes en onderzoeken alleen toegestaan als daar vooraf toestemming voor wordt gegeven. Op deze wijze beschouwen we je topic als spam en dus niet toegestaan. Je zou een WL moderator aan kunnen spreken om alsnog toestemming te vragen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even aanvullend als moderator W&L: ik ben niet erg gecharmeerd van de oproep om anderen te gaan spammen voor een cadeaubon. Mensen die mijn emailadres zouden invullen om zo de enquete door te sturen zouden snel op mijn spammerslijst staan. Geef dit ook maar aan je docent door, dit is de manier om minder respondenten te krijgen :D .

Ter informatie, dit zijn de regels voor enquetes (uit de forum FAQ):
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Ik heb de enquete zelf gemaakt, en om eerlijk te zijn komt het vrij oppervlakkig over, wat niet verrassend is aangezien het maar een paar vragen zijn. Dat maakt dat het echter niet al te veel discussie zal opleveren (hoogstens de vraag waarom er naar religie wordt gevraagd). Mocht je toestemming willen vragen, dan zal de startpost een stuk sterker moeten zijn, en gericht moeten zijn tot het aanzetten van een discussie. Dan zul je toch moeten zeggen wat je stelling/hypothese is, en hoe je daaraan bent gekomen :) .

[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 14-05-2012 14:21 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.