Toon posts:

driverupdate voor games?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net mijn laptop geformateerd en is het dan verstandig om mijn drivers up te daten voor games? Volgens de website van hp ben ik up to date, maar ATI wil mij een programma laten downloaden waarmee ik mijn driver kan updaten en vraag me af of dat wel goed is...

Dit topic hoort in het Spielerij problemen en vragen gedeelte thuis.

[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 14-05-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:38

MsG

Forumzwerver

Vaak heb je met ATI zelf de nieuwere versies die je vanuit HP denk ik niet meteen hebt. Bij bepaalde games kan het wel schelen, ik raad je aan het gewoon te doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Mijn ervaring is dat fabrikanten als HP, Dell, Medion etc oudere drivers alleen maar gebruiken.
Kijk op de site van de fabrikant van de hardware (ATI in dit geval) voor nieuwere drivers. Deze zijn vaak beter dan die van HP/Dell etc.

Kijk ook of je een Inten of AMD moederbord hebt en download daar de chipset drivers. Deze zijn zeker niet onbelangrijk.
Op Intel is zelfs een online tool die je hardware scant en automatisch aangeeft of je de juiste drivers hebt van alle intel hardware die je hebt.

Vergeet ook niet om de andere drivers zoals die van je Geluid, Netwerk en/of Wifi adapter etc te downloaden.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Naast de meest recente drivers van de fabrikanten zelf adviseer ik je ook sterk om DirectX te installeren/updaten.