Hey, ik heb eergisteren een computer in elkaar gezet.
Hierin zit een Intel Core i5 3550 (ivy bridge) 3.3ghz quadcore
2x 4gb ram
een Asus/Nvidia Geforce GTX 560
850 watt voeding
Asus P8Z77-V LE moederbord
CoolerMaster Centurion 5 midi tower.
Volgens can you run it en wat ik zelf heb gemerkt is dat ik met deze pc "alle" recente games kan draaien.
Dat was mijn doel, ik heb een game pc gebouwd. Maar nu het probleem.
Ik heb een 8 jaar oude vga monitor, 15 inch van sony.
Toen ik starcraft 2 aan het installeren was en een youtube filmpje bekeek kreeg ik opeens een hele beeldscherm die paars werd met strepen er door heen. Computer liep een beetje vast volgens mij (of mijn beeldscherm is dus stuk) dus ik restartte hem, geen probleem. een dag later (vandaag) ja hoor, hetzelfde probleem alleen liep de computer dit keer niet vast. een paar seconde hetzelfde soort beeld en toen sprong hij van paarse/blauwe strepen weer naar normaal. en kan gewoon weer verder surfen.
Kan iemand mij alstublieft helpen? Is het een fabrieksfout van mijn Nvidia gtx560? is het mijn heel oude beeldscherm? Of is het (ja, mijn cracked windows ookal gaf virus scanner AVG geen virussen aan)
Ben van plan om sowieso windows te kopen maar het werd me even te duur
Hoor het graag,
LikeAKing
Hierin zit een Intel Core i5 3550 (ivy bridge) 3.3ghz quadcore
2x 4gb ram
een Asus/Nvidia Geforce GTX 560
850 watt voeding
Asus P8Z77-V LE moederbord
CoolerMaster Centurion 5 midi tower.
Volgens can you run it en wat ik zelf heb gemerkt is dat ik met deze pc "alle" recente games kan draaien.
Dat was mijn doel, ik heb een game pc gebouwd. Maar nu het probleem.
Ik heb een 8 jaar oude vga monitor, 15 inch van sony.
Toen ik starcraft 2 aan het installeren was en een youtube filmpje bekeek kreeg ik opeens een hele beeldscherm die paars werd met strepen er door heen. Computer liep een beetje vast volgens mij (of mijn beeldscherm is dus stuk) dus ik restartte hem, geen probleem. een dag later (vandaag) ja hoor, hetzelfde probleem alleen liep de computer dit keer niet vast. een paar seconde hetzelfde soort beeld en toen sprong hij van paarse/blauwe strepen weer naar normaal. en kan gewoon weer verder surfen.
Kan iemand mij alstublieft helpen? Is het een fabrieksfout van mijn Nvidia gtx560? is het mijn heel oude beeldscherm? Of is het (ja, mijn cracked windows ookal gaf virus scanner AVG geen virussen aan)
Ben van plan om sowieso windows te kopen maar het werd me even te duur
Hoor het graag,
LikeAKing