Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 14:56
Ik ben op zoek naar een 3tb hardeschijf om in mijn htpc te stoppen en ik zie dat er 2 populaire opties zijn.

De Western Digital Caviar Green WD30EZRX, 3TB of de Seagate Barracuda ST3000DM001, 3TB.

Welke is het beste om nu te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Beide HDD's hebben in de PW al beoordelingen gehad, dus daar kun je ook even naar kijken. Verder wil je de HDD in een HTPC plaatsen, dus is het misschien beter om voor de 5400rpm schijf te gaan (Green)?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat moet ik kopen topic's worden niet echt op prijsgesteld, lees = niet toegestaan. Er is genoeg over de verschillende hardeschijven te vinden en bovendien zijn voor de door jou genoemde hardeschijven produktreviews geschreven, zoals Freaky Maus al opmerkt.

Verder wekt jouw topic start nou niet de indruk, dat je al veel zelf hebt onderzocht. Als je nu heel gerichte vragen had, maar zoals het er nu naar uitziet kun je prima zelf bepalen welke hardeschijf je nodig bent. Verdiep je er enigszins in zou ik zeggen, dat wordt hier op GoT wel op prijs gesteld. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.