Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Android] Browser verschuift bij FP artikelen

Pagina: 1
Acties:

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 15:54
Het viel mij al eens op bij mn vorige telefoon en dacht dat het aan de custom rom lag, maar heb nu precies hetzelfde. Als ik artikelen lees op de FP, schuift het browserscherm steeds verder naar links. Artikelen schuiven steeds verder naar rechts en als ik ze weer in focus probeer te krijgen, schuiven ze nog weer verder. Het probleem doet zich alleen voor bij artikelen. De FP zelf doet het wel gewoon goed en in het forum heb ik er ook geen last van.

Ik heb een Sony Xperia S met de standaard rom erop.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Zou je een screenshot kunnen plaatsen?

• DP Kunst
Het is wat lastig vast te leggen, aangezien het artikel zodra het geladen is meteen naar rechts schuift, maar als ik dan ga scrollen krijg ik het volgende:
http://db.tt/nYs233iI

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• DP Kunst
Is hier inmiddels al meer bekend van? Ik vind het erg jammer dat ik geen nieuws artikelen en re-/ previews kan lezen. Als ik mn vinger ook maar even van het scherm afhaal scrollt de hele pagina heel ver van het scherm af...

• Misha
Mijn excuses, ik ben dit helemaal vergeten om op te volgen. Zal in de aankomende week ff er achter aan gaan!

• Misha
Hmmm, ik kan je dropboxlink niet openen. Zou je even kunnen mailen naar misha@tweakers.net incl wat meer gegevens over je toestel en de link waar je dit bent tegengekomen?

• Misha
De dropboxlink werkt nu wel.

Ik heb dezelfde pagina als jij bezocht op een Xperia S, maar bij mij laadt het gewoon helemaal in orde...
Pagina: 1