Toon posts:

Games willen niet starten

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van het ene op het andere momenten willen een aantal games niet meer opstarten. Batman Arkham City is een voorbeeld van een game die ik graag aan de praat zou willen krijgen. Als ik de game wil starten gebeurt er simpel weg helemaal niets, ook geen fout melding.

Ik ben nog geen andere software tegengekomen waarbij hetzelfde probleem zich voordoet.

Wat ik al geprobeerd heb: malwarescan, virusscan, de games opnieuw geïnstalleerd (ook op een andere schijf geprobeerd), 'als administrator uitvoeren', tenslotte dacht ik dat alleen een herinstallatie van Windows 7 nog uitkomst zou bieden, maar zelfs dit heeft niet geholpen.

Wie heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Wat zegt de Event Viewer?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 17:26

TopTon

Power 2 PC's

Is het een legale versie van Batman Arkham City en is anders de DVD niet beschadigt?

[ Voor 4% gewijzigd door TopTon op 13-05-2012 16:05 ]

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Heb je onlangs virtuele cd/dvd-rom drives geïnstalleerd? Zoja, probeer deze software eens uit te schakelen of tijdelijk te verwijderen.Sommige games weigeren op te starten, wanneer deze software gevonden werd op je harde schijf.

Kijk of er geen stof, vingerafdrukken op de cd of dvd-rom bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een gedownloade versie. Hij heeft het altijd gedaan, spontaan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als je een spel echt zo graag speelt, zou kopen wellicht een optie zijn?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.