Ik heb in Januari een Zeppelin Air gekocht, het apparaat is / was eigenlijk bedoeld als dockingstation maar de Airplay functionaliteit leek me ook wel handig. Ik heb airplay een aantal keren geprobeerd maar telkens valt de verbinding weg en deze herstelt ook niet.
De volgende zaken heb ik geprobeerd en getest:
1 Vast kanaal voor de router
2 Nieuwste firm ware op de router
3 Modem aantal keren gereset
4 Versleuteling van de router op WPA2 Personal gezet
5 Imac sluimerstand uitgeschakeld
6 Nieuwste firm ware op Zeppelin gezet
Gek genoeg verliest de Imac de verbinding niet als ik via Airplay afspeel op mijn Apple TV2........
Ik heb de Zeppelin inmiddels ter reparatie aangeboden en retour gekregen, conclusie was de nieuwste firm ware er nog op moest ( raar want had ikzelf ook al gedaan ) en dat in de duurtest bleek dat een en ander perfect werkte.
Thuis weer aangesloten en gelijk al 2 keer verbinding weg op de eerste avond.......
Heeft iemand een idee ???
De volgende zaken heb ik geprobeerd en getest:
1 Vast kanaal voor de router
2 Nieuwste firm ware op de router
3 Modem aantal keren gereset
4 Versleuteling van de router op WPA2 Personal gezet
5 Imac sluimerstand uitgeschakeld
6 Nieuwste firm ware op Zeppelin gezet
Gek genoeg verliest de Imac de verbinding niet als ik via Airplay afspeel op mijn Apple TV2........
Ik heb de Zeppelin inmiddels ter reparatie aangeboden en retour gekregen, conclusie was de nieuwste firm ware er nog op moest ( raar want had ikzelf ook al gedaan ) en dat in de duurtest bleek dat een en ander perfect werkte.
Thuis weer aangesloten en gelijk al 2 keer verbinding weg op de eerste avond.......
Heeft iemand een idee ???