Toon posts:

cpu 2.2, maar 2.8 req for diablo 3.

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, heb dit topic ook in spielerij problemen gepost, maar daar wordt volgens mij weinig gelezen, daarom maar hier gepost. Het gaat om het volgende:

Ik kom er net achter dat de cpu van me laptop te laag is. Zie hieronder:

Minimum for diablo3: Intel Pentium D 2.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
You Have: AMD Athlon(tm) II P340 Dual-Core Processor

Me videokaart kan het spel wel aan.Met de open beta heb ik wel kunnen spelen, wel lags af en toe.

Wat voor problemen zou ik kunnen krijgen met een te lage processor en kan ik dit probleem verhelpen? Ik heb een HP-G62-b60SD.

Graag jullie advies

Houd er svp rekening mee dat ik niet veel verstand heb van computers/notebook

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 20:09

Nemesizz

Untouchable

Die minimum requirements zijn er gewoon omdat ze ergens een grens moeten trekken. Het zal heus wel draaien op iets tragers, maar de kans dat het je spel ervaring negatief beinvloed is groter.

Meeste games is het belangrijkste dat je videokaart het aankan, die moet immers het meeste werk verrichten.
Een te lichte processor is meestal nog niet zo'n ramp.

Ik heb in de loop der jaren vaak zat dingen gedraait op (volgens de minimum requirements van de betreffende software/games) te lichte hardware. Veel games draaiden redelijk zolang de videokaart maar goed genoeg was.
Zo draaide Painkiller (een 1st person shoot, met minimale eis van 1,5Ghz P4) met 42FPS op een Celeron 333Mhz.

Gezien je de beta al gedraait hebt lijkt het me duidelijk dat je systeem het wel kan draaien. Je moet alleen een beetje opletten dat je de grafische settings niet te hoog zet. Metname de "physics" moet je dan op low zetten (die leunt het meeste op je processor in Diablo3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jou CPU is veel sneller dan een Pentium D 2,8Ghz. dat is een zeer verouderde dual core cpu, de Core Duo's op 2ghz waren al veel sneller, en jou vrij recente athlon x2 is ook veel sneller. Niets aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Zoek ze anders eens op in de database van http://www.cpubenchmark.net/, vergelijk de scores en zie wat jouw cpu voor score haalt t.o.v. het minimum vereiste.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dubbelposts/topics zijn in ieder geval nooit de bedoeling

Dit topic is gesloten.