Zelf ben ik de laatste tijd bezig gegaan met her en der wat reviews schrijven, maar wat is nu een goede recensie zonder benchmarkgrafieken? Zeer weinig, zou ik persoonlijk zeggen. Dat is dan een must-have voor op mijn website, Wordpress-based en alles. Het is absoluut mogelijk om een geautomatiseerd systeem in elkaar te zetten om snel grafiekjes uit te poepen, alleen vraag ik me af wat de beste manier is om dat te doen. HTML lijkt me de handigste methode, al zie ik het liefste een kantenklare oplossing (wie niet?)
Het is de bedoeling om benchmarkresultaten weer te geven, echter ben ik geen codeerheld en heb ik al het een en ander geprobeerd met plugins. WP-Table Reloaded is een voorbeeld maar daar kan ik niet mee overweg. Het kwam grafische kwaliteit tekort, het zijn tabellen en niet de grafieken waar ik naar op zoek was. Waar moet ik op letten en hoe ga ik het beste te werk?
Het is de bedoeling om benchmarkresultaten weer te geven, echter ben ik geen codeerheld en heb ik al het een en ander geprobeerd met plugins. WP-Table Reloaded is een voorbeeld maar daar kan ik niet mee overweg. Het kwam grafische kwaliteit tekort, het zijn tabellen en niet de grafieken waar ik naar op zoek was. Waar moet ik op letten en hoe ga ik het beste te werk?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.