Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

Topicstarter
afgelopen middag mail overgezet naar nieuw gmail account. Alles verliep soepel: instellingen gewijzigd in BIS pagina van vodafone. Mail werkte meteen, agenda ook. Ik moest alleen nog op het toestel zelf wat doen aldus de pagina:
knip:Als u dit nog niet hebt gedaan, dient u de activering van de beveiliging op uw BlackBerry®-toestel te voltooien om te starten met het synchroniseren van de agenda en contactpersonen: etc. etc.

Probleem is dat ik via installatie op het toestel niet in de emailsectie kom. Ik heb een keer de keuze gehad voor bestaand of bes account maar meestal crasht de toepassing en kom ik er alleen nog maar uit via BB toets. Serviceboeken heb ik al opnieuw verzonden evenals reboot.
Kortom help! want ik wil graag contactpersonen syncen...

edit: kreeg wederom keuzescherm en kan wel voor enterprise account kiezen (heb ik niet) en wanneer ik kies voor bestaande springt het scherm meteen terug naar beginscherm van de installatie, vreemd.

[ Voor 11% gewijzigd door TrJ op 12-05-2012 17:35 ]

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

Topicstarter
Opgelost!

Sinds vorig jaar april/ mei zit er een fout in de email setup. Na downloaden en installeren van net_rim_bis_client_nl.jad was het mogelijk mijn bis account te verifieren vanaf het toestel. Jammer dat ik hier pas achterkwam na diverse resets etc. etc. :-(