[iPad] hoe foto-albums van iPad terug op PC zetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Nu eens de 'omgekeerde vraag'... Op mijn vakantie heb ik van meerdere camera's mooie foto's en film van een SD-kaartje met mijn camera connection kit op de iPad gezet. deze heb ik toen opgeslagen in een foto-album. Keurig netjes.

Bij thuiskomst wil ik ze nu op de PC opslaan bij al mijn foto-albums zodat ik weer wat ruimte vrij kan geven op de iPad. Maar hoe krijg ik deze albums nu op de PC?

- bij koppeling via USB kan ik wel de foto's van de filmrol kopieren naar de harddisk, maar daar staan de geimporteerde albums niet tussen
- in iTunes kan ik wel aangeven welke mappen op mijn hardeschijf ik in een iPad album wil opslaan, maar niet omgekeerd

Wat nu?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:24

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Volgens mij zou je dit met filebrowser moeten kunnen. ( copy paste naar een netwerk share).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
als je foto stream op je ipad aanzet ( icloud ) en dan naar icloud.com, of icloud voor windows installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
thijszor schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:53:
als je foto stream op je ipad aanzet ( icloud ) en dan naar icloud.com, of icloud voor windows installeert?
indeed... dit werkt! ze bleken zelfs al keurig in het sync-foldertje op mijn HDD te staan! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

one life, live it!