Toon posts:

12host weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds december vorig jaar via 12host een budgetpakket voor 9 euro per maand. ik was heel tevreden hiermee, snelheid was goed, weinig downtime, goede stabiele server.

alleen, mijn account en domeinnaam doen het niet meer. Na wat onderzoek heb ik gezien dat 12host.nl via een ander geregistreerd is, ook op de website staat dat andere bedrijf en die heb ik vrijdag ook gebeld. Zij konden mij niet meer vertellen dan wat er op de website staat, namelijk dat ze de rekeningen niet hadden betaald.

ben ik mijn domeinnaam nu kwijt?

naar wie kan ik overstappen? het budgetpakket bij GVS (waarom hebben al die providers dezelfde namen voor pakketten) is wel aardig alleen is wel 30,- per maand.

het belangrijkste is of ik mijn domeinnaam niet kwijt bent, het is een .nl.

wie of wie weet er hier meer van?

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 11:06
Als jij zelf een overeenkomst hebt getekend voor een domeinnaam, dan is ie (hoogst) waarschijnlijk van jou en kun je ermee doen wat je wilt.

Ga anders ff naar http://www.nic.nl/bestaat.lp en vul daar je domeinnaam in - kun je zien of ie op jouw naam geregistreerd staat.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
nee, hij staat niet op mijn naam, ik ben particulier. hij staat op victorious webdesign = 12host

Status
active

Organisation
Victorious Webdesign
Lavendelhof 34
4907 AV OOSTERHOUT NB

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 23:37 schreef Printer het volgende:
nee, hij staat niet op mijn naam, ik ben particulier. hij staat op victorious webdesign = 12host

Status
active

Organisation
Victorious Webdesign
Lavendelhof 34
4907 AV OOSTERHOUT NB
ik snap echt niet waarom particulieren zich steeds laten beetnemen door dergelijke bedrijven, ga naar een goed bedrijf die ook een eerlijke (dus niet alleen maar in hun voordeel) overeenkomst aanbied enzo.... en niet zo van registreer en zal wel goed komen....(zoals het bij de meeste hosting providertjes is)...dat werkt op basis van vertrouwen...nou....helaas zie je maar weer dat je neit iemand zomaar kunt vertrouwen.

Verwijderd

Hmmm... alweer de 2e keer dat 12Host down gaat omdat ze hun rekeningen niet betalen |:(

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 00:44 schreef Xs2You het volgende:
Hmmm... alweer de 2e keer dat 12Host down gaat omdat ze hun rekeningen niet betalen |:(
jah en het ergste is nog, geen een bedrijf trekt zomaar bij een ander bedrijf de stekker eruit, mag niet eens, dan moeten ze al een betalingsherinnering gehad hebben en een aangetekende brief enzo...

over die dingen gaat al vaak minstens 2 a 3 maanden heen dus 12move heeft al 2 a 3 maanden geen geld om iets te betalen....zegt mij genoeg....besides dan dat ze hun klanten er mee laten zitten...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 13:15
erg overbodig misschien, maar GOEDKOOP IS ALTIJD DUURKOOP...

Het kan lange tijd goed gaan maar als iets te mooi is om te geloven dan is het meestal niet waar. Just remember!

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 00:59 schreef The Source het volgende:
erg overbodig misschien, maar GOEDKOOP IS ALTIJD DUURKOOP...

Het kan lange tijd goed gaan maar als iets te mooi is om te geloven dan is het meestal niet waar. Just remember!
sluit ik me even vierkant bij aan ;)

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 00:44 schreef Xs2You het volgende:
Dan komen ze binnenkort vast terug als 123Host :+

(sorry, is om dat fucking maandagmorgen gevoel er uit te meppen)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Op maandag 26 maart 2001 00:50 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah en het ergste is nog, geen een bedrijf trekt zomaar bij een ander bedrijf de stekker eruit, mag niet eens, dan moeten ze al een betalingsherinnering gehad hebben en een aangetekende brief enzo...

over die dingen gaat al vaak minstens 2 a 3 maanden heen dus 12move heeft al 2 a 3 maanden geen geld om iets te betalen....zegt mij genoeg....besides dan dat ze hun klanten er mee laten zitten...
Ging het niet om 12Host:? Als het 12Move is dan zijn ze zeker failliet gegaan aan die gouden e-mails>:)

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:58 schreef FlamerX het volgende:

[..]

Ging het niet om 12Host:? Als het 12Move is dan zijn ze zeker failliet gegaan aan die gouden e-mails>:)
bedoelde idd 12host :P
Pagina: 1