Slotjes op mijn topic (site verkopen??)

Pagina: 1
Acties:

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deze:
[topic=149849]

hier word dus gezegd dat ik hem eerder had gepost en dus spam was :?

Kee.. mijn oude topic weer omhoog gehaald:
[topic=105061]

wordt hij ook gesloten

Inhet nieuwe hid forum issie ook bijna onmiddelijk gesoten, waar ik hem heteerste poste, ok misschien hoorde het daar niet, maar er stond ook een topic over een prijs indicatie van een forum, reactie systeem, wat kennelijk wel goed was :?

Ik snap niet waarom ik niet twee keer dezelfde vraag mag stellen.

Er komen hier tig topics voorbij met dezelfde vraag..

Maar owee als ik 2 keer hetzelfde vraag.. word het spam genoemd..

Als je een beetje nadenkt kom je er achter dat je met een redelijk lopende site niet gaat spammen...

En nu een slot erop gooien met je hebt al genoeg reacties is kolder..

Het is nu weekend.. zondag zelfs, ik kan me voorstellen dat veel mensen hier elleen op hun werk lezen, dus buiten het weekend.

Besides, ik kom hier ook niet elke dag.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je had natuurlijk gewoon je topic meteen omhoog moeten halen, zo hoort dat nl. Bovendien heeft zoals je ziet niemand een antwoord op je vraag dus zul je toch zelf je beslissing wat verkoop betreft moeten maken. En de praktijk leert, wat de gek er voor geeft. Vergeet het in elk geval niet op te geven bij de belastingdienst.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Om juist geen bevooroordeelde reacties te krijgen had ik een nieuw topic geopend, maargoed.

kvind het kolder om aan te komen met spam, hoe moet je het anders vragen?? een vraag over een site gaat nu eenmaal makkelijker als je de link er ff bijzet :?

Zijn er geen antwoorden dan zaktie wel omlaag.. maar als je na nog geen dag al een slot krijgt met eerst geen commentaar (maar ok hid is streng da's de bedoeling, dus laat maar. Echter waarom mag zo een topic dan wel daar ?? [topic=149032] )

Nah ja dat kon me ook geen ruk schelen, dus open ik hem in w&g.

Dan kom jij eraan die spam roept, goed wat jij vind. Dattie dan ook gesloten wordt vanwege spam vind ik maar zo zo.. want, zoals ik zei, zo een topic kun je nu eenmaal moeilijk openen zonder dat je de url van de site erin zet. En een redelijk lopende site hoef je niet voor te zitten spammen, besides, ik geloof niet dat het got publiek het publiek voot mijn site is.

Dus dan maar die oude draad omhoog, dan isser maar een draad met mijn onderwerp.

En dan word die gesloten met deze reactie :
Je gaat niet 2 keer hetzelfde topic posten. Je hebt hier al tips gehad en dus was je wel aan het spammen met je site (omdat je hem nogmaals postte).
Nogal wiedes dat ik mijn oude draad omhaal die oude was toch opslot gezet ?!??!!!

En ja ik heb een aantal tips gehad.. maar als niemand meer wat te zeggen heeft zakt hij toch vanzelf wel naar beneden ?! Ja ik kan hem omhoog helpen met replys op mezelf, maar dat heb ik totnu nog niet gedaan, en was ook niet van plan ermee te beginnen :(

En ja, ik was/ben pissed toen ik dat oude topic omhoog bracht.. had het achteraf wel netter kunnen doen.. was ook het editten, maar toen zattie alweer opslot |:(

[edit, reactie op message hier onder, 'k durf geen nieuwe message meer te posten, dan wordt dit topic gesloten met als commentaar offtopic :)]
Ja, idd eerst maar kat uit de boom kijken,zelf een bedrag noemen kan altijd nog ..
[/edit]

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
norjee: efe tipje: zelf GEEN bedrag noemen.. laat dat aan hun over.. en weiger de eerste 2 aanbiedingen zeker..
over het derde ga je serieus nadenken :)
wel weigeren met goeie reden natuurlijk