Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11 14:08
Ik heb hier een huawei 8160 welke geflashed is met cyanogenmod maar deze blijft bij het boot filmpje.

Ik heb gelezen dat ik hem in recovery mode kan starten door power en de volume knop ingedrukt te houden, dit lukt denk ik (ik krijg een zandloper in het scherm).

Hoe herstel ik dit toestel nu? op internet is vrij weinig over dit toestel te vinden.

ik lees wel dat deze endless reboot vaker voorkomt en dat je fastboot moet gebruiken? deze zit echter niet in de door mij van google gedownloade SDK.

edit: bij gebruik van fastboot met een recovery.img krijg ik < waiting for device >

[ Voor 7% gewijzigd door Fenergy op 11-05-2012 23:17 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
heb je wel fastboot drivers geinstalleerd?
https://www.google.nl/#hl...d24020bd&biw=1389&bih=794

(je kan testen of je succesvol verbonden bent door "fastboot devices" in cmd in te tikken, als je hier niets terug krijgt zijn je drivers niet goed geinstalleerd, of je toestel staat niet in de juiste modus)

entering fastboot lijkt goed te gaan:
Turn off the phone. Press "Power" button shortly. Then press and hold "Vol -" and "Power" buttons. Hold both buttons pressed till sandclock appears on your phone screen (and the phone completely hangs). This will enter to fastboot mode.

Strava