• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
Hallo beste tweakers ik loop zins een paar dagen me iets af te vragen,

het huidige blokkade klimaat bij stichting Brein is dit te weiden aan een oudere generatie ?
en zo ja wat houd dit in als de jongere generaties aan de macht komt.

Aangezien een overgroot gedeelte van de jongeren willen downloaden illegaal of niet of het ze niet kan schelen.
En deze blokkades vooral gedaan worden op last van de oudere generatie.

en hoe denken deze oudere generatie er zelf over ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IMHO: Neuh. Brein is een private organisatie die de belangen behartigt van hun geldschieters. Hun goed recht. En daar gebruiken ze de NL wetgeving bij. De NL wetgeving wordt gemaakt door de NL wetgevers. 18+ stemt daarop (gemiddelde leeftijd: 40+?) en mensen met geld lobbyen daarbij. Overdreven gezegd: en de leechers hebben bijna per definitie (behalve de enkeling die naast leechen ook "gewoon" werkt aan zelf een opensource alternatief voor Photoshop maken of een Hollywoodfilm maken en gratis te verspreiden) last van het NIMBY-syndroom en gaan niet lobbyen of langetermijn moeite doen om wetgeving aan te passen.

---

Wat is de oudere generatie? 20+, 30+, 40+, 50+?

Tegen de tijd dat de jongere generatie aan de macht komt, heeft die door dat Free Beer liever niet opgaat voor hun eigen werk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Het probleem zit in ieder geval in het lobbyen, eigenlijk zou dat gewoon verboden moeten worden, omdat het de democratie ondermijnt. Net als handtekeningen van 0.5% van de bevolking verzamelen om het een of ander voor elkaar te krijgen.

Wat brein betreft, die houden uitsluitend zichzelf in stand. Zonder piraterij geen brein, Tim zonder werk, etc.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zal waarschijnlijk al in de "ouwe lullen" generatie vallen, maar ook mijn muziek en filmcollectie zijn niet brandschoon. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat leeftijd hier van belang is, en nog belangrijker: ik denk niet dat dit onder Wetenschap en Levensbeschouwing valt.

Daar ik niet denk dat dit echt discussiewaardig is, ga ik er een slotje aan hangen. Dat is een blokkade door een oudere man, maar ook als ik 25 jaar jonger was geweest had ik dat gedaan ;)

Vandaar: dicht :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.