Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke van deze 4 mediaspelers heeft een goede iphone app?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb mijn keuzeopties beperkt tot deze 4 welbekende apparaten, die allen een iphone app hebben. Wie kan mij vertellen welk van deze apparaten mij in staat stelt met mijn iphone door mijn muziekcollectie te bladeren ZONDER dat de televisie aan hoeft te blijven?

ac ryan playon!hd2
Mede8er 450X2/500X2
eminent hd media 7280
western digital tv live

En dan nog een 2e bonusvraag, je kunt de output van een mediaspeler instellen, bv 720p, 1080i etc. Blijft hij dan altijd op die resolutie uitzenden? M.a.w., als ik er vervolgens een 320x240 VCD bestand (ik noem maar iets exotisch) mee afspeel, maakt een mediaspeler dan altijd gebruik van upscaling om de ingestelde outputresolutie te halen?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je bent nog een keuze aan het maken. Dat valt onder aankoopadvies. Ik move `m even voor je naar het juiste subforum.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
oei. die had ik nog niet gezien.. excuus :)

maar ik geloof dat mijn vraag sowieso een beetje moeilijk is!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 21:28
Misschien slim in de diverse topics afzonderlijk te vragen. Ik heb zelf de WDTV Live Hub en die heeft met de iphone app wel de mogelijkheid als afstandsbediening te fungeren maar niet om audio/video op je telefoon mee te bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
funrider schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:31:
Misschien slim in de diverse topics afzonderlijk te vragen. Ik heb zelf de WDTV Live Hub en die heeft met de iphone app wel de mogelijkheid als afstandsbediening te fungeren maar niet om audio/video op je telefoon mee te bekijken.
bedankt voor je antwoord. ik denk dat mijn vraag niet duidelijk was, ik wil die content niet op mijn telefoon, maar ik wil op mijn telefoon door mijn muziek op mijn mediaspeler bladeren en het ook afspelen via de mediaspeler. kan dat met jouw wdtv live?