Onbekende fout bij verbinding maken met iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337411

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe iPad gewonnen en daar ben ik heel blij mee, maar een oude en irritante bug blijft maar terugkomen. Het zit zo: mijn pc (Windows 7, vrij snel en een prima ding) en producten van Apple verdragen elkaar niet.
Ik heb ooit een iPhone 3 gehad en een iPod Nano 5. En nu dus de nieuwe iPad. Elke keer als ik deze aansloot aan mijn pc, kwam de volgende melding naar voren:

iTunes kan geen verbinding maken met deze iPhone omdat zich er een onbekende fout heeft voorgedaan. 0xE8000065

En uiteraard bij het aansluiten van mijn iPad kwam de melding weer.
Ik heb deze foutcode opgezocht via de support van Apple en werkelijk alle stappen uitgevoerd, die er staan:

http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL

Ik heb service pack 1, mijn besturingsbestanden zijn bijgewerkt, ik heb de nieuwste iTunes en elk ander apparaat dat ik op mijn USB-port aansluit werkt perfect. Behalve mijn iPad, iPod Nano en m'n oude iPhone.
Die Nano ligt intussen te verstoffen (kopen iemand? ;)) en is nooit gebruikt.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om dit voor altijd naar het verleden te verhelpen?
Deze fout krijg ik nu al twee jaar en vroeger werkte het Apple-spul allemaal prima.
Ik vind dat Apple mooie producten heeft, maar op deze manier heb ik er geen fuck aan natuurlijk.

*edit: ik heb dit even in dit forumdeel geplaatst, omdat het om meerdere Apple-producten gaat en dus niet specifiek over een iPhone of iPad

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337411 op 11-05-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 00:30