Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:48

vliegnerd

Nintendo fan.

Topicstarter
Ik ben van plan een smartphone aan te schaffen, ik denk android vooral omdat ik nu Google Calendar gebruik en de agenda functionaliteit heel belangrijk vindt. Verder vind ik het belangrijk dat ik snel twitter/facebook kan gebruiken inclusief fotos en filmpjes, die van lage kwaliteit mogen zijn, maar liever niet natuurlijk.

Budget max 200 euro. Of 10,- maand.

Het moge duidelijk zijn dat je voor 10/maand geen 3G internet abo hebt inclusief smartphone. Maar omdat ik de telefoon voornamelijk offline denk te gebruiken (thuis en op het werk altijd wifi) zit ik te denken aan een losse telefoon zonder 3G internet.

Nogmaals de eisen:
- Calender goed bruikbaar (twijfel of een HVGA 320x400 wel genoeg is)
- Social media bruikbaar (kan elke telefoon)
- Camera hoeft niet goed te zijn, maar ga ik wel vaak gebruiken. Goede camera is dus een pre, maar geen harde eis.

Ik denk aan een Samsung Galaxy Gio maar twijfel vooral over het HVGA scherm.
Moet ik zo'n Aldi aanbieding afwachten of een Alcatel ot995, zodat ik een hogere res scherm heb?
Of wellicht een tweedehands?

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
De Alcatel OT995, veel meer telefoon dan de Gio, die echt low end is.
De SE Xperia Ray voor 170 euro met Hi prepaid is mogelijk ook interessant.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:48

vliegnerd

Nintendo fan.

Topicstarter
Dank voor de Xperia tip.

Ik overweeg nu ook een 2dehands ZTE Blade. Ivm resolutie van het scherm voor agenda gebruik.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Verwijderd

Je zou dan ook naar een 2ehands HTC HD2 kunnen kijken, of de google Nexus S. Die laatste is door google zelf ontworpen waardoor de android versie snel updates krijft, en android is zoals google t bedoelt heeft, zonder "schilletje" zoals htc sense.