Vreemde moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hoewel ik sowieso geen fan ben van het huidige mod-systeem omdat moderaties altijd beinvloed worden door meningen, heb ik hier wel een heel vreemde te pakken

Verwijderd in 'nieuws: Foxconn bereidt zich voor op productie Apple-televisies'

meer dan 80 man mod ongewenst en 8 man +3 (duidelijk medetrollers), en de score staat op Offtopic?
Kunnen jullie niet beter elke rating boven de 0 dezelfde waarde geven? Het lijkt er op dat jullie 8*3 + .. + 80*-1 etc doen, wat natuurlijk niet correct is omdat je dan de +3 ratings 3 keer zwaarder weegt dan de -1 ratings.

Is het sowieso niet beter om deze opties te geven:

+1 Eens
+1 Oneens
- Offtopic
- Ongewenst

? Daarmee filter je in elk geval al een beetje de meningen. bovendien vind ik het toch niet zo interessant of men het +2 of +3 vind, maar wel of 10 of 80 man het +1 vind. Kun je mensen beter laten filteren op de uiteindelijke rating of iets dergelijks (show all > 0.8 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
LA >> TMF

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
opzich was mijn post vooral een reactie op het modsysteem dus misschien moet ie naar het dev-gedeelte...

zie ook dat de post ondertussen al -1 is. Maar het ging me dus om de manier van berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Los van het +/- systeem vind ik het ook al tijden logischer dat men niet het gemiddelde pakt, maar de modus.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Hooglander1 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:54:
Los van het +/- systeem vind ik het ook al tijden logischer dat men niet het gemiddelde pakt, maar de modus.
Die modus begint wel voordelen te krijgen, ja: dan was het een keihard -1 geweest ...
Moet alleen wel goed uitgelegd worden, maar dat kan.