Garantie Asus HD 7870 zonder bon

Pagina: 1
Acties:

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:26
Hallo,

Ik sta op het punt om een HD 7870 te kopen. Deze kan ik voor €80 goedkoper dan de winkelprijs krijgen. Er zit alleen geen bon bij. Wat moet ik doen in het geval van een defect? Er zit 3 jaar fabrieksgarantie op. Het is een bekende van mij, die de kaart heeft gewonnen op een IT beurs. Dus geen aankoopbewijs o.i.d. Kan ik de kaart registreren op serie nummer, en dat ik dan toch garantie heb? Of kan ik zonder aankoopbewijs helemaal niets?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je heb in sommige gevallen dan garantie op basis van de productie datum. Even overleggen met de fabrikant ?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
idd hopen dat de fabriek ook direct garantie geeft. De (web)winkel waar hij is aangeschaft gaat je niet helpen iig.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• turkeyhakan
De fabrikant kan ik op z'n vroegst maandag bereiken. Dan zal de kaart allang verkocht zijn.

Hij is helemaal nieuw. Maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan, omdat ik net een nieuwe HD 6950 had gekocht, 2 maanden gebruikt en defect. Gelukkig wel garantie, omdat ik de bon had.

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

gewoon altijd een mail drukken naar de klantenservice en dan hebben ze een pick up and return service.
ze zijn meestal wel zo klantvriendelijk bij asus :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• turkeyhakan
Maar dan moet ik nog steeds wachten tot maandag :)

Ik kan hem voor €200 mee krijgen. Denk dat ik het ga proberen. Slim?

[ Voor 41% gewijzigd door turkeyhakan op 11-05-2012 18:52 ]

• C.Hariri
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-01 11:18
Meh, als iets te goedkoop is, en de verkoper het je snel probeert aan te smeren dan zit er meestal wat achter.
@fabrieksgarantie: ik heb ong een half jaar geleden een kast gekocht bij 4allshop (30 euro inc voeding). De voeding was dus DOA, en de webshop wilde hem niet terughebben zonder de hele kast erbij. Uiteindelijk wel om kunnen ruilen bij de fabrikant (Spire), maar ze hebben wel aangegeven dat de customercare iets is wat ze niet doen omdat daar de winkel voor is en ze dat bakken extra tijd kost.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

D4NG3R

kiwi

:)

turkeyhakan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:23:
Maar dan moet ik nog steeds wachten tot maandag :)

Ik kan hem voor €200 mee krijgen. Denk dat ik het ga proberen. Slim?
Fordox bedoelt dus: Kopen, de garantie afhandeling bij Asus is ook in mijn ervaring erg goed.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

turkeyhakan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:18:
De fabrikant kan ik op z'n vroegst maandag bereiken. Dan zal de kaart allang verkocht zijn.

Hij is helemaal nieuw. Maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan, omdat ik net een nieuwe HD 6950 had gekocht, 2 maanden gebruikt en defect. Gelukkig wel garantie, omdat ik de bon had.
't is toch van een bekende, die is heus wel zo vriendelijk om hem even vast te houden. In alle andere gevallen zou ik t niet doen. 80 euro goedkoper en ben je straks t haasje omdattie kapot gaat, dan ben je heel wat meer kwijt.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Via asus kun je product registreren voor garantie.

• turkeyhakan
Dus garantie heb ik wel? Daar gaat het mij om.

@C.Hariri, je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Wat zou er eventueel mis kunnen zijn? Hij is een bekende in de zin dat ik hem ken, maar praat er verder niet mee o.i.d.

[ Voor 72% gewijzigd door turkeyhakan op 11-05-2012 20:08 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

D4NG3R

kiwi

:)

Op papier wel ja, maar garantie hebben en krijgen zijn 2 verschillende dingen.

Zoals ik en Fordox eerder al aangaven is consumentensupport & afdeling RMA bij Asus erg vriendelijk richting haar klanten. Zo vroeg ik een dikke 2 weken te laat een refund aan voor het OS op mijn laptop, echter werd het alsnog netjes afgehandeld en kreeg ik alsnog netjes mn geld :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Als je serial nummer hebt wel ja.

• turkeyhakan
Ah.. duidelijk! Ik zal er eens een nachtje over slapen/smsen met de desbetreffende persoon.

Vriendelijk bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door turkeyhakan op 11-05-2012 20:17 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

D4NG3R schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:15:
Op papier wel ja, maar garantie hebben en krijgen zijn 2 verschillende dingen.

Zoals ik en Fordox eerder al aangaven is consumentensupport & afdeling RMA bij Asus erg vriendelijk richting haar klanten. Zo vroeg ik een dikke 2 weken te laat een refund aan voor het OS op mijn laptop, echter werd het alsnog netjes afgehandeld en kreeg ik alsnog netjes mn geld :) .
helemaal mee eens, ik heb zelf ook goede ervaring met de RMA en klantenservice van asus :)
ze zijn heel flexibel en makkelijk.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Yeah Asus heeft goede RMA hun systeem loopt wel 1 tot 2 dagen en geen dure 0900 nr gewoon een normaal net nummer.

Johann Sebastian Bach

• turkeyhakan
Morgen maar eens smsen met die jongen. Heb net gewerkt :)

Thanks voor de reacties!
Pagina: 1