[PR] Beoordeling Muismatten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:31
Er zou i.m.o. bij de reviews van muismatten een beoordelingspunt 'Duurzaamheid' moeten zijn. Nu kun je alleen 'Algemeen', 'Prijs' en 'Vormgeving' beoordelen. Wat er eigenlijk op neerkomt dat je het product alleen op het uiterlijk beoordeelt.
Ik denk dat duurzaamheid bij een muismat misschien wel het belangrijkste beoordelingspunt is. Eveneens zou er als beoordelingspunt ook nog iets bij kunnen als 'Gevoel'. Hoe het voelt om met een muis over de muismat voort te bewegen (dit is echter wel ook deels afhankelijk van de muis).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Fleximex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:13:
Er zou i.m.o. bij de reviews van muismatten een beoordelingspunt 'Duurzaamheid' moeten zijn. Nu kun je alleen 'Algemeen', 'Prijs' en 'Vormgeving' beoordelen. Wat er eigenlijk op neerkomt dat je het product alleen op het uiterlijk beoordeelt.
Ik denk dat duurzaamheid bij een muismat misschien wel het belangrijkste beoordelingspunt is. Eveneens zou er als beoordelingspunt ook nog iets bij kunnen als 'Gevoel'. Hoe het voelt om met een muis over de muismat voort te bewegen (dit is echter wel ook deels afhankelijk van de muis).
Kwaliteit, waar ook duurzaamheid mee wordt bedoeld, is bij deze toegevoegd als beoordelingscriterium. Ik kan mij voorstellen dat je 4 jaar later best wel een muismat of 2 hebt versleten, dus dat kan mooi vanaf nu in een review :+