Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PR] Beoordeling Muismatten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:56
Er zou i.m.o. bij de reviews van muismatten een beoordelingspunt 'Duurzaamheid' moeten zijn. Nu kun je alleen 'Algemeen', 'Prijs' en 'Vormgeving' beoordelen. Wat er eigenlijk op neerkomt dat je het product alleen op het uiterlijk beoordeelt.
Ik denk dat duurzaamheid bij een muismat misschien wel het belangrijkste beoordelingspunt is. Eveneens zou er als beoordelingspunt ook nog iets bij kunnen als 'Gevoel'. Hoe het voelt om met een muis over de muismat voort te bewegen (dit is echter wel ook deels afhankelijk van de muis).

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Fleximex schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:13:
Er zou i.m.o. bij de reviews van muismatten een beoordelingspunt 'Duurzaamheid' moeten zijn. Nu kun je alleen 'Algemeen', 'Prijs' en 'Vormgeving' beoordelen. Wat er eigenlijk op neerkomt dat je het product alleen op het uiterlijk beoordeelt.
Ik denk dat duurzaamheid bij een muismat misschien wel het belangrijkste beoordelingspunt is. Eveneens zou er als beoordelingspunt ook nog iets bij kunnen als 'Gevoel'. Hoe het voelt om met een muis over de muismat voort te bewegen (dit is echter wel ook deels afhankelijk van de muis).
Kwaliteit, waar ook duurzaamheid mee wordt bedoeld, is bij deze toegevoegd als beoordelingscriterium. Ik kan mij voorstellen dat je 4 jaar later best wel een muismat of 2 hebt versleten, dus dat kan mooi vanaf nu in een review :+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True