Toon posts:

ATI Radeon hd5450 overklokkken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ATI Radeon hd5450 die zo ik graag willen overlokken maar het lukt maar niet want ik heb ati clock tool geprobeerd maar dan krijg ik een error (cannet not load kenel driver) en ik heb ook riva turner geprobeerd maar dan kan ik niet op het overklok knopje drukken en ik heb ook ati overdrive geprobeerd maar toen bevrieste het beeld heeft iemand enig idee hoe ik het kan overklokken???

systeem:
dell inspiron 560 mt (desktop)
ATI Radeon HD 5450 1Gb ccc 12.4
Ram 6GB
Core 2 q8300
Windows 7 Ultimate 64bit

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-01 23:27
Zou gewoon via het CCC moeten kunnen, verwijderd de drivers eens volledig en installeer deze eens opnieuw.

Wat ik me wel afvraag: Waarom zou je een 5450 willen overklokken? Het beetje extra performance gaat echt niet veel doen, de 5450 is toch echt een low-end kaart..

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reatie via de ccc gaat het niet lukken want volgens mij ondersteund mij ati kaart dat niet en het is een mid-range video kaart vroeger kon ik hem nog overklokken en ik merkten wel dat je wat spellen zoals assassings creed soepeler liepen

Verwijderd

Topicstarter
deze topoc kan gesloten worden het is gelukt met overclokken ik had de verkeerde versie van ati clock tool gebruikt