Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aanschap BTO P•BOOK 11CL45-GT650 QUAD

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• stefr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-10-2012
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een kleine laptop waar ik ook nog mee kan gamen (desnoods via extern beeldscherm).. Ik speel de volgende games:
Total War: Shogun 2
Anno 1404/2070
Assassins Creed II(I)
en af en toe een game tussendoor..
Mijn vraag is of dit met deze laptop op high dan wel medium kan... Of weet iemand een hele goede laptop voor ongeveer 1200 tot max 14" (alienware is mij eigenlijk te zwaar met bijna 3 kilo, heb nu ook zwaar bakbeest 17" en dat wil ik niet weer)

Weet iemand ook hoe het met de koeling zit? Zijn BTO laptops goed met koelingen. Bovenstaande spellen zijn games waar je vaak lange tijd achter zit waardoor ie dus lange tijd moet performen. Ik heb nu een Samsung R710 AS05NL maar die valt de hele tijd uit... heb m uit elkaar gehaald en met de stofzuiger het meeste stof eruit weten te halen.

Iemand nog aanbevelingen in de configuratie mogelijkheden?? Max is ongeveer 1200 inclusief..

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27
De videokaart van de BTO, de GT650m, zal niet zo snel tekort schieten bij de 1366x768 resolutie. Koeling is over het algemeen wel goed bij BTO, al zou ik wel de Arctic Silver 5 koelpasta aanraden. Dit zorgt weer voor wat extra koeling ;)

Voor ervaringen kan je beter even in het BTO topic vragen: [Ervaringen] BTO notebook / laptops

Dit soort topics, aanschaf topics, mogen op tweakers eigenlijk niet gemaakt worden. Daar zijn de BBG topics voor.

Verwijderd

Review: http://www.notebookcheck....-Subnotebook.74505.0.html
Is wel nuttig denk ik. Dit betreft een duitse reseller van clevo laptops, maar komt op hetzelfde neer.
De andere nieuwe clevo's zijn ook gereviewed op deze site :)
Weet alleen niet hoe het zit qua koeling... bij de duitse leverancier kun je namelijk geen koelpasta kiezen, dus weet niet welke zij gebruiken en of dit veel verschil maakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 13:49 . Reden: koeling ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hier in CSL werken we niet met losse aankoopadviestopics, maar met de zogenaamde BBG-topics.

Zie ook de FAQ en het beleid.

Omdat je op zoek bent naar een gamenotebook kan je dus het beste je vraag kwijt in [NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011.

Dit topic is gesloten.