"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Denk dat dit een nogal incidenteel geval is, en daar komt nog bij dat op dat moment GoT weer eens liep te stuiteren (had er zelf ook last van).
Er is een dubbelpost trap, die m.i. afdoende werkt.
Verder heb ik in de afgelopen tijd maar 2x zo'n 'extreem' geval gezien, waarvan 1 een st*mdronken persoon was (afgelopen zaterdag geloof ik).
Er is een dubbelpost trap, die m.i. afdoende werkt.
Verder heb ik in de afgelopen tijd maar 2x zo'n 'extreem' geval gezien, waarvan 1 een st*mdronken persoon was (afgelopen zaterdag geloof ik).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Op zicht heb ik er niet zo veel op tegen als er maar niet binnen een uur word geprobeerd om je post omhoog te werken. Kijk als je na 6 uur nog geen reactie hebt, dan vind ik het niet erg als je hem weer ff een keer omhoog gooit. Wat betreft het topic wat je aangaf, ik denk dat er daar idd. iets mis is gegaan want alle posts zijn voor een groot deel op hettzelde tijdstip gepost.
Ik heb dit idee een aantal weken ook al aangedragen dat het bijvoorbeeld niet mogelijk is om binnen 6 uur op je eigen topic te reageren. Tot op heden is hier nog niets mee gedaan, maar we zijn het zeker niet vergeten
Ik heb dit idee een aantal weken ook al aangedragen dat het bijvoorbeeld niet mogelijk is om binnen 6 uur op je eigen topic te reageren. Tot op heden is hier nog niets mee gedaan, maar we zijn het zeker niet vergeten
Hier zál ook niets mee gedaan worden, want het is niet zo'n goed idee... Ik kan talloze voorbeelden verzinnen waarin het gewenst is om te reageren in een zelf geposte topic (binnen 6 uur) Hoe moet je een discussie aangaan als je niet eens kan reagerenOp zondag 25 maart 2001 23:15 schreef Bulldog het volgende:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je naar de laatste poster kijkt, maar dan nog is het niet handig.
Stel dat je op 2 aparte postings wil reageren, en die niet in dezelfde post wil kwoten, dat zou dan ook onmogelijk zijn.
Stel dat je op 2 aparte postings wil reageren, en die niet in dezelfde post wil kwoten, dat zou dan ook onmogelijk zijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik bedoel ook niet dat je helemaal niet meer kunt reageren in je eigen topic. Maar dat je binnen X uur niet kunt reageren als eerste reactie in je eigen topic. Hiermee kun je dus voorkomen dat draadjes na een paar minuten alweer omhoog worden gehaald etc.
Maar sosms kan je een brak topic ook weer heel krijgen door er zelf op te replyen. Dus dat zou je dan ook onmogelijk maken.
Er moet natuurlijk wel de mogelijkheid blijven om het door jou geopende topic op hoog te gooien, maar er zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je dat niet binnen een uur mag doen ofzo. Dit zal met een stukje script niet werken, omdat er best wel gereageert mag worden op je eigen topic. Verder werd hierboven ook al de situatie genoemd dat je op twee verschillende dingen wilt reageren, en dan dus niet in 1 post (bijvoorbeeld i.v.m. onduidelijkheid).
Volgens mij is dit ook niet zo'n probleem hier op GoT. De meeste hier hebben wel de goeie instelling i.v.m. omhooggooien.
Volgens mij is dit ook niet zo'n probleem hier op GoT. De meeste hier hebben wel de goeie instelling i.v.m. omhooggooien.
Euhm, dan zijn er nog genoeg andere tweakers die het denk ik wel even open willen gooien, maar los daar van geef ik toe dat het ietwat een paardenmiddel is voor iets wat zelden voorkomt.Op maandag 26 maart 2001 08:43 schreef obsidian het volgende:
Maar sosms kan je een brak topic ook weer heel krijgen door er zelf op te replyen. Dus dat zou je dan ook onmogelijk maken.
Stel nou dat GoT straks op goede servers draait, dan komt dat hopelijk niet meer voor, hoeven mensen ook hun eigen topic niet meer te 'ont-brakken' en is het wél een goed idOp maandag 26 maart 2001 08:43 schreef obsidian het volgende:
Pagina: 1