Final Fatasy 8 + FSAA?

Pagina: 1
Acties:

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
FSAA roelt zwaar, dus wil ik het dus bij zoveel mogelijk dingen (met een lage res) aanzetten. Zo ziet monkey island 4 er een stuk beter uit :)

Dus zal final fantasy 8 er ook een stuk beter uit zien... NOT... allemaal vage misplaatste "textures" (eigenlijk meer achtergrondblokken :?), terwijl de battles er goed uitzien.

ik heb al de nvidia gforce patch 1 en 2 geprobeert en bij allebei hetzelfde.

iemand?

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

hmm jammer als dit met de voodoo5 ook zo is neem ik die kaart toch maar nie (doe ik vooral om fsaa.).

Maar als ik het goed begrijp doet ie het zonder fsaa wel goed?

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
yup... zonder FSAA doet ie het perfect... maarja, de resolutie van ff8 is maar 640x480... dus eigenlijk om te huilen... de battles zien er zo veel beter uit met FSAA als zonder.... maarja... de rest he?

Xbox360 gamerprofile

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
OT: Maar waarom zou je dan een voodoo5 kopen... de gforce2 is sneller met fsaa dan de voodoo5

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

je kunt bij Eidos een patch downen die dat verhelpt.. Probeer anders bij de geavanceerde Direct 3D instelingen je texel alignement te veranderen ofzoeiets :?

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op zondag 25 maart 2001 23:13 schreef kRiTz_C het volgende:
hmm jammer als dit met de voodoo5 ook zo is neem ik die kaart toch maar nie (doe ik vooral om fsaa.).
De V5 werkt perfect met FSAA, echt toppie.
(Alleen al daarom heb ik ff8 2 keer achter elkaar uitgespeeld)
Maar inderdaad een Gforce 2 is wel sneller.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13
Ik kan FF8 in 3x3 FSAA prima spelen op m'n GF DDR. Alle andere modes geven idd een vereukt beeld.(Kan me alleen niet meer herinneren welke dets ik gebruikte)

iRacing Profiel

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 23:16 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
OT: Maar waarom zou je dan een voodoo5 kopen... de gforce2 is sneller met fsaa dan de voodoo5
Wrong guess gozer, de voodoo5 is met 4x fsaa veel sneller dan zo'n brakke nvidea kaart hoor.

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 14:42
Omdie misplaatste dingen op te lossen moet je Texel Allignment op 6 of op 7 zetten (staat bij direct3d->more direct3d).

En een geforce 2 gts doet FF8 met FSAA 4x4 perfect.
Spelen zonder FSAA raad ik zeer af :)
Pagina: 1