Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Ik vond de situatie net wel leuk. Iemand was level 9 en vroeg om tips voor de skeleton king. De geboden oplossing;
Koop gewoon een nieuw wapen op de AH.

Als het spel alleen maar gaat bestaan uit zorgen dat je alle fights outgear, zonder ook maar enige vorm van tactisch gebruik van skills dan ben je imho ook niet heel strak bezig.
AH is gewoon een shortcut. Ik kan me ook niet voorstellen dat het perse met moet. Al vrees ik het ergste voor acts 2 t/m 4 op inferno 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

yinx84 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:18:
Even terugkomen op m'n vraag van hierboven :P

Stel dat ik met m'n Barbarian vast kom te zitten en betere gear wil. Wat kan ik dan doen om te grinden voor betere gear? Kan ik gewoon een paar quests teruggaan in de hoop op mooie loot, of is er een andere manier?
Je kan inderdaad gewoon wat quests teruggaan en opnieuw je geluk proberen. Dit doe je door middel van de change quest knop op je character scherm voor het spelen.

Een andere mogelijkheid is de AH en weer een andere is het craftsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Ik vond de situatie net wel leuk. Iemand was level 9 en vroeg om tips voor de skeleton king. De geboden oplossing;
Koop gewoon een nieuw wapen op de AH.

Als het spel alleen maar gaat bestaan uit zorgen dat je alle fights outgear, zonder ook maar enige vorm van tactisch gebruik van skills dan ben je imho ook niet heel strak bezig.

Edit: Sommige mensen zeggen ook dat hell en inferno ONMOGELIJK is zonde rde AH te gebruiken. Dat is natuurlijk bullshit. Hoe zouden de eersten dan ooit hell / inferno hebbe nkunnen clearen? 8)7
Da's wel weer heel extreem uitgelegd. Als 't je ondanks veel moeite gewoon niet lukt, dan kan 't zijn dat je gear gewoon te ruk is. Dan kun je wel enorm skilled zijn en nog steeds geen deuk in een pakje boter slaan.

Kortom als 't je na een aantal keer proberen niet lukt is het geen slecht advies om eens naar je gear te kijken. Dat wil weer niet zeggen dat je altijd moet proberen de content te outgearen (succes daarmee in hell/inferno :P)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Te snel AH items kopen doet wel een deel van de game teniet vind ik. Een vriend van mij had ook al gauw wat items gekocht in de AH en daarna was de rest van de game een eitje zei hij. Achteraf baalde hij dat hij het gedaan had.

Ik blijf dus ook zo lang als mogelijk zonder AH items spelen, al moet ik wel zeggen dat ik wel mijn rare items verkoop via AH; simpelweg omdat je er daar veel meer voor kunt krijgen dan bij de merchants/salvagen. Ik verwacht wel dat je in Inferno sterk afhankelijk van items gaat zijn en als daar niets goeds dropt, je wel eens een probleem kunt hebben. Maar zover ben ik nog lang niet :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:20:
Te snel AH items kopen doet wel een deel van de game teniet vind ik. Een vriend van mij had ook al gauw wat items gekocht in de AH en daarna was de rest van de game een eitje zei hij. Achteraf baalde hij dat hij het gedaan had.

Ik blijf dus ook zo lang als mogelijk zonder AH items spelen, al moet ik wel zeggen dat ik wel mijn rare items verkoop via AH; simpelweg omdat je er daar veel meer voor kunt krijgen dan bij de merchants/salvagen. Ik verwacht wel dat je in Inferno sterk afhankelijk van items gaat zijn en als daar niets goeds dropt, je wel eens een probleem kunt hebben. Maar zover ben ik nog lang niet :)
True true. Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

Same maar ik werd gisteravond in hell zo hard afgemaakt dat ik het wel nodig had :P maar ben er dan ook meer op Vit vooruitgegaan zonder dat ik DPS heb hoeven in te leveren, want dat had ik dan weer wel genoeg :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 21-05-2012 14:21 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
dynosu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Je kan inderdaad gewoon wat quests teruggaan en opnieuw je geluk proberen. Dit doe je door middel van de change quest knop op je character scherm voor het spelen.

Een andere mogelijkheid is de AH en weer een andere is het craftsysteem.
Hoe wordt de loot bepaald als ik de act weer overnieuw begin? Schaalt de loot dan mee als ik 5 lvl's hoger ben sinds de laatste keer dat ik met de act begon? Of krijg ik vrijwel dezelfde kwaliteit loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sommige vampiric elites zijn wel degelijk een gear-check. Te weinig dps en ze healen harder dan je ze kan damagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

Heb een beetje dezelfde ervaring. IK heb normal gecleared zonder hulp van buitenaf, eitje. Toen nightmare maar wilde er zsm doorheen om beetje bij te benen naar mijn maten die al 2 dagen speelden, dus van de AH even een wapen opgepikt met het hoogste DPS wat ik kon krijgen. Mijn dps verdubbelde en ik heb daarmee nightmare doorgelopen, het was bijna nog makkelijker als normal! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
yinx84 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Hoe wordt de loot bepaald als ik de act weer overnieuw begin? Schaalt de loot dan mee als ik 5 lvl's hoger ben sinds de laatste keer dat ik met de act begon? Of krijg ik vrijwel dezelfde kwaliteit loot.
Loot staat vast, dit schaalt niet met je mee.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

We merken dat dit topic steeds meer inhoud begint te krijgen en daarmee steeds minder 'kroeg'-status. De launch is voorbij en dat valt goed te merken in de hoeveelheid slowchat die we zien; die is flink dalende.

Dit betekent dus dat op korte termijn (lees: enkele dagen of minder) dit topic dichtgaat. Graag dus in afwachting van het slotje informatieve discussie alvast verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Bedankt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Dat voorkom je toch met de juiste beveiligingssoftware als bijv. Microsoft Essentials of AVG?
En door zaken als "hotgirldressedaswitchdocter.avi.exe" niet te openen ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
[...]

Aaaahhh... dat wil ik zo graag openen. Kun je mij een linkje pm-en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:28:
[mbr]We merken dat dit topic steeds meer inhoud begint te krijgen en daarmee steeds minder 'kroeg'-status. De launch is voorbij en dat valt goed te merken in de hoeveelheid slowchat die we zien; die is flink dalende.

Dit betekent dus dat op korte termijn (lees: enkele dagen of minder) dit topic dichtgaat. Graag dus in afwachting van het slotje informatieve discussie alvast verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Bedankt :)[/mbr]
Blijft er dan geen plekje meer over om te klagen over downtime? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klagen over downtime willen we zélfs in dit topic niet zien :) Ik heb vanmorgen ~100 posts aan up en down posts weggemikt; dat wil ik niet nog eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Blijft er dan geen plekje meer over om te klagen over downtime? :'(
Modjes denken dat binnen enkele dagen er niet meer geklaagd hoeft te worden over downtime... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Sinds dat ik de AH shop heb ontdekt verkoop ik al mijn rare's in de AH en koop ik ook alles in AH.
fijn als je een 2 character hebt gemaakt en die snel wilt levelen naar je eerste character ;)
ik heb een barbarian op level 41 met een dps van 814, waarschijnlijk aan de lage kant, heb vitality van 492 en weet niet of dat goed of juist slecht is.

en mijn 2e hero is een Monk level 17 met alleen maar AH stuff ;) dus ik loop vrijwel alles makkelijk door.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
Klagen over downtime willen we zélfs in dit topic niet zien :) Ik heb vanmorgen ~100 posts aan up en down posts weggemikt; dat wil ik niet nog eens doen.
Tip, zet het in de modbreak. 3 maal raden wat je bij de volgende downtime kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
[...]

Modjes denken dat binnen enkele dagen er niet meer geklaagd hoeft te worden over downtime... :X
Niet echt. We vinden echter 100 posts met 'ik heb last', 'ik ook', 'ik kan erin', 'ik niet', 'wtf error 33', 'klote error 75', 'ik heb geen enkel probleem', 'jongens we kunnen er in!', 'nee toch niet', etc. enz. etc. nogal een verspilling van tijd voor iedereen die de D3 topics wil volgen. Niemand wil dat lezen, jij wel? Klagen met one-liners doe je maar bij de bron, op Twitter of waar dan ook, maar niet hier.

Dit topic is daar ook nooit bedoeld voor geweest; laat dat duidelijk zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:40:
[...]

Niet echt. We vinden echter 100 posts met 'ik heb last', 'ik ook', 'ik kan erin', 'ik niet', 'wtf error 33', 'klote error 75', 'ik heb geen enkel probleem', 'jongens we kunnen er in!', 'nee toch niet', etc. enz. etc. nogal een verspilling van tijd voor iedereen die de D3 topics wil volgen. Niemand wil dat lezen, jij wel? Klagen met one-liners doe je maar bij de bron, op Twitter of waar dan ook, maar niet hier.

Dit topic is daar ook nooit bedoeld voor geweest; laat dat duidelijk zijn :)
Haha. Ik zal heel eerlijk zijn. Ik wil het wel weten. Gisteren heeft het dus echt van 13:30 t/m 21:00 uur geduurd voordat ik later op de avond dus pas kon inloggen. Ik was benieuwd of dat nou aan mij lag of er meer last van hadden. De waarheid bleek in het midden te liggen en na meervoudig (10+ keer), kwam ik er toch in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10

RvV

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Haha. Ik zal heel eerlijk zijn. Ik wil het wel weten. Gisteren heeft het dus echt van 13:30 t/m 21:00 uur geduurd voordat ik later op de avond dus pas kon inloggen. Ik was benieuwd of dat nou aan mij lag of er meer last van hadden. De waarheid bleek in het midden te liggen en na meervoudig (10+ keer), kwam ik er toch in.
Ik dacht precies hetzelfde maar durfde niet te posten. :P Als ik niet kan inloggen ga ik als eerste op de forums (ook van blizzard) kijken of er meer mensen zijn en welke errors ze krijgen.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
[...]

Ik wil dit ook wel weten, maar een snelle kijk op de officiële Diablo 3 forums geeft snel genoeg antwoord :p

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

Daar heeft blizzard heel mooi die pagina voor gemaakt met server statussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Daar heeft blizzard heel mooi die pagina voor gemaakt met server statussen :P
Hahahahhaa, die zeeeeer informatieve pagina ja... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CobyBE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Ik wil dit ook wel weten, maar een snelle kijk op de officiële Diablo 3 forums geeft snel genoeg antwoord :p
Dit dus.

Ik snap wel dát jullie het willen weten, maar kijk dan op de Blizzard fora, server status pagina, Twitter en what not. Het is ook niet zo dat niemand mag zeggen dát er problemen zijn; het gaat meer om de 'ik ook', 'ik niet', 'error dit', 'error dat' posts waarvan er honderden geplaatst worden. Meld het aan Blizzard, zij zijn de enigen die er iets aan kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RvV schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:49:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde maar durfde niet te posten. :P Als ik niet kan inloggen ga ik als eerste op de forums (ook van blizzard) kijken of er meer mensen zijn en welke errors ze krijgen.
Het is ook niet dat "Ik kon er niet inkomen maar ik heb dit en dit gedaan om het op te lossen"-post niet mogen. Maar ellenlange pagina's met alleen "ik ook" en "fuck Blizz!!!111" heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ReCreator schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Ik ben nu bij Inferno wat overigens vrij pittig te noemen is (understatement van de week), maar heb echt 0,0 AH gebruikt. Ik vind het overigens prima dat die er is en zal later voor alts zeker van pas komen!
Je moet toch wel wat geluk hebben, ik was lvl 31 bij diablo en tot act 4 was het echt makkelijk, maar de een na laatste boss kreeg ik gewoon niet neer (achteraf ook wat onhandige tactics).

Wel vreemd, want try 1 was op 1% na ofzo neer, maar daarna niet meer in de buurt gekomen tot ik hem dood had.

AH maakte niks uit wat nieuwe wapens en wat armor, maar gewoon de verkeerde skills voor die boss gebruikt. Maar uiteindelijk toch neer. Resultaat, diablo zelf was een eitje.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben nog op zoek naar een nieuwe, gesealde Diablo III Collectors Edition. Mocht je er eentje over hebben en hem aan mij willen verkopen tegen een normale prijs, niet de woekerprijzen op Marktplaats, stuur me dan even een DM. Destijds getwijfeld of ik de normale of CE versie zou aanschaffen, uiteindelijk toch maar de normale gepakt en heb daar nu spijt van.

Alvast bedankt

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Freekers schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:23:
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe, gesealde Diablo III Collectors Edition. Mocht je er eentje over hebben en hem aan mij willen verkopen tegen een normale prijs, niet de woekerprijzen op Marktplaats, stuur me dan even een DM. Destijds getwijfeld of ik de normale of CE versie zou aanschaffen, uiteindelijk toch maar de normale gepakt en heb daar nu spijt van.

Alvast bedankt
Ouch, succes met zoeken.
Voor zover ik weet overal wel zo'n beetje uitverkocht.

En tja ebay/marktplaats worden ze voor 2x zo veel aangeboden. Met bieden dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ryatzu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Ouch, succes met zoeken.

Ook geen zekerheid dat ie dat zelf niet gaat doen als ie er 1 krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Al mensen die gehacked zijn? US en EU forums staan vol....

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149008518?page=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:15

SilencerNL

No remorse

Ik lees het net inderdaad... Ben gewoon een beetje bang om straks in te loggen als ik thuis ben. :o

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
SilencerNL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Ik lees het net inderdaad... Ben gewoon een beetje bang om straks in te loggen als ik thuis ben. :o
zelfde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
SilencerNL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Ja ik vindt het ook wel eng ja om straks in te loggen :-( , maatje van me belde toestraks opdat ie alles kwijt was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me trouwens af hoe ze aan al die emailadressen komen? Proberen ze gewoon random wat? Of pakken ze een dump uit een gestolen fansite database (bijv van betreffende website waar zo wordt geklaagd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:09:
Ik vraag me trouwens af hoe ze aan al die emailadressen komen? Proberen ze gewoon random wat? Of pakken ze een dump uit een gestolen fansite database (bijv van betreffende website waar zo wordt geklaagd)?
zover ik lees pakken ze gegevens via achievements, gegevens die terug komen van blizzard server en die onderscheppen ze (ben geen IT expert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Dat gaat dan middels een logger die geinstalleerd is op de user zijn computer neem ik aan?

* Verderf gaat vanavond zijn authenticator maar weer eens koppelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verderf op 21-05-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:33
Tip: Gebruik die app voor je smartphone die een code geeft om in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:15

SilencerNL

No remorse

Voor zover ik heb begrepen, (geruchten!!!) kunnen ze achter je sessie ID komen via de friends list. Hiermee kunnen ze, buiten de authenticator om, met je last-played character inloggen.

Als ik vanavond nog niet ben gehacked, maak ik even een level 1 char aan, en selecteer ik die als ik uitlog... Gewoon voor de zekerheid..

[ Voor 27% gewijzigd door SilencerNL op 21-05-2012 16:14 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Draakje5 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:13:
Tip: Gebruik die app voor je smartphone die een code geeft om in te loggen?
mensen die gehacked zijn hadden authe maar desondanks gehacked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:12:
Dat gaat dan middels een logger die geinstalleerd is op de user zijn computer neem ik aan?

* Verderf gaat vanavond zijn authenticator maar weer eens koppelen.
Same here, maar op die fora staat dat die ook niet helpt.

Ben wel benieuwd naar de 'hack', als het een keylogger of andere malware is, is het over het algemeen gewoon de user zijn schuld.

*is nog nooit gehackt maar wie weet heb ik de laatste tijd ook sluwe websites bezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Laten we in dat geval 1 ding duidelijk maken, dan gaat het niet meer om hacken of hijacken maar gewoon om een exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
Freekers schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:23:

Alvast bedankt
ik heb er een liggen, alleen heb er zelf 110 voor betaald + 6 euro verzending.
voor 120 mag je hem overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
misschien (gewoon een random thought) zit er een hack in de random finder?

Spelen met directe vrienden en skype/voip geeft de beste ervaring imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

Ik ben in ieder geval blij dat ik nooit in een public game heb gespeeld met mensen die ik niet ken. Het lijkt dat dat een voorwaarde is voor de 'hacks' die nu gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ik was ook gehackt, heb mijn pass meteen gewijzigd en sms authenticatie aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zuur. Verheug ik met net op een lekker avondje D3, ben ik eigenlijk bang om in te loggen. En NU?
Ben momenteel nog werken maar tog.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Neoseer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:19:
Ik was ook gehackt, heb mijn pass meteen gewijzigd en sms authenticatie aangezet.
was je alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
En hoe zit het nu met je items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bang om in te loggen hoef je niet te zijn, daardoor wordt je niet sneller of minder snel gehackt. Bang om dan uit te vinden dat alles kwijt is.. dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik heb het in WoW al een keer gehad, daar is het een kwestie van een ticket aanmaken.
Ik hoop dat dit ook voor Diablo 3 kan :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
gisteren net legendary belt geloot, zul je net zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Ik ben niks kwijt geraakt. Er was opeens een wizard aangemaakt. lvl 1, toen verwijderde ik die, opeens uitgelogd omdat er iemand op mijn account van een andere pc inlogde. Nu dus pass veranderd en authenticatie aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Neoseer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:24:
[...]

Ik ben niks kwijt geraakt. Er was opeens een wizard aangemaakt. lvl 1, toen verwijderde ik die, opeens uitgelogd omdat er iemand op mijn account van een andere pc inlogde. Nu dus pass veranderd en authenticatie aangezet.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Maar de vraag is als ik vanavond weer inlog of alles er nog is. Want heb het zaterdag ontdekt. Zondag nog wel gecheckt om 3.00 's ochtends (kwam terug van een feestje) Alles was er nog. Dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een up-to-date virusscanner die walmare/spyware detecteert en af en toe je paswoord veranderen zou je toch behoorlijk zeker moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Tenzij het om een exploit gaat in de diablo 3 client, daar kan je niks tegen doen hoe graag je dat ook wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Idd, scan heb ik allemaal wel uitgevoerd. Niks gevonden dus dat is het niet. Gewoon een grote beveiligingslek. Erg slecht van ze, maar hopelijk gebeurd dit in de toekomst niet weer. Ik ben echt reuze benieuwd of ik alsnog alles kwijt ben. Diegene was net op dat moment bezig blijkbaar. Wel balen voor de mensen die er later achter komen. Sterkte daarmee.

Dacht trouwens eerst dat me broertje een char had aangemaakt, maar die naam ook FSDA. Lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:27:
Tenzij het om een exploit gaat in de diablo 3 client, daar kan je niks tegen doen hoe graag je dat ook wilt.
Dat kan, maar meestal worden dit soort gevaarlijke exploits m.b.t. inloggen of bekend gemaakt of snel dicht gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Even snel een vraagje, een vriend van mij heeft zich per ongeluk uitgenodigd in mijn groep, hierdoor is zij in Act 2 gekomen dit terwijl ze zelf in Act 1 zit, hoe komt ze nou weer terug in Act 1? 8)7

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
nee

[ Voor 88% gewijzigd door Cloud op 21-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ryatzu schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:25:
Ouch, succes met zoeken.

Ja daarom, was niet van plan een woekerprijs te betalen aan dat soort goudzoekers.
Pheace schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:41:
Ook geen zekerheid dat ie dat zelf niet gaat doen als ie er 1 krijgt :)
Kort gezegd: I won't. Ik ben een verzamelaar. Check m'n Retro Gaming Collection maar eens:
http://bit.ly/JK1CqS (Fotos zijn niet meer up to date, nieuwe aanwinst staat er niet tussen)
Denniz0229 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:15:
ik heb er een liggen, alleen heb er zelf 110 voor betaald + 6 euro verzending.
voor 120 mag je hem overnemen.
DM!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
gewoon ipv "resume game" nu op "select quest" klikken. Kan ze lekker weer verder waar ze was.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dark Master schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:30:
Even snel een vraagje, een vriend van mij heeft zich per ongeluk uitgenodigd in mijn groep, hierdoor is zij in Act 2 gekomen dit terwijl ze zelf in Act 1 zit, hoe komt ze nou weer terug in Act 1? 8)7
In champion selectie scherm heb je onder Resume een knop Quest selection staan, of iets wat erop lijkt. Als je die klikt kun je teruggaan naar waar je daadwerkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
2MTECP-MCDD-FRPCN7-MX7Z-ZXFEFD

Me laatste gp, wie et eerst komt wie et eerst maalt ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zo mijn CE's zijn nu ook eindelijk binnen al wel gespeeld met een GP en om wat terug te doen heb ik nog 4 passes beschikbaar.

De eerste 4 die een DM sturen krijgen een GP

Edit: GP allemaal vergeven.

[ Voor 8% gewijzigd door bobsquad op 21-05-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vandaag Diablo op Nightmare verslagen, viel me op dat Act IV veel moeilijker was dan Act III. Had ook het idee dat de hoeveel EXP om te levelen verhoogd was in vergelijking met gister (51-> 52, moest 1,2 miljoen) of lijkt dat maar zo?

Net eens gestart op Hell, maar dat is best zwaar. Dat ga ik alleen niet redden :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
hoe kan je nou gehackt worden dan?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Jammer van deze game dat het op deze manier moet startten... de vele gehackte accounts en alle downtimes zonder ook maar enige informatie vanaf ACTIVISION-Blizzard.... Gaat de goeie kant op met het bedrijf en hun games.... not....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ondanks een vrij alarmerend aantal mensen problemen meldt, kunnen we beter even een reactie van Blizzard afwachten over wat er nu écht aan de hand is. Ook al zijn het er heel veel, het is nog niet uitgesloten dat het geen hack/exploit is maar dat mensen op een of andere manier hun wachtwoord afhandig is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Ophidian schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:48:
Net eens gestart op Hell, maar dat is best zwaar. Dat ga ik alleen niet redden :P
In groepen wordt het er niet veel makkelijk op. Op Hell difficulty krijgen alle vijanden 95% health en 10% damage erbij voor iedere speler die in de party zit. Dus met een volle groep van 4, hebben monsters 3,85x zoveel health en doen ze 30% meer schade dan als je solo speelt.

edit:
Cloud schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:10:
Ondanks een vrij alarmerend aantal mensen problemen meldt, kunnen we beter even een reactie van Blizzard afwachten over wat er nu écht aan de hand is. Ook al zijn het er heel veel, het is nog niet uitgesloten dat het geen hack/exploit is maar dat mensen op een of andere manier hun wachtwoord afhandig is gemaakt.
D3 gebruikt hetzelfde login systeem als WoW & SC2, waar al jaren keyloggers voor worden gemaakt en geperfectioneerd. Daarnaast zijn er talloze fan-sites waar mensen met dezelfde email / password combo registreren en die passwords niet netjes hashen, waardoor een gestolen DB een login-goudmijn is. Het verbaast me helemaal niets dat er nu een flinke golf aan gekaapte accounts is, nu er zoveel nieuwe spelers bij zijn gekomen terwijl er al een gigantische zwarte markt is voor gekaapte Battle.net accounts / items / gold.

[ Voor 50% gewijzigd door Rannasha op 21-05-2012 17:14 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
MacrosSimga schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:07:
Jammer van deze game dat het op deze manier moet startten... de vele gehackte accounts en alle downtimes zonder ook maar enige informatie vanaf ACTIVISION-Blizzard.... Gaat de goeie kant op met het bedrijf en hun games.... not....
Als je "gehackt" bent is dat 9/10 keer een fout van de gebruiker zelf en downtime heb ik alleen gister nogmaar last van gehad, dus valt best mee toch ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb voor de zekerheid maar de authenticatior app geinstalleerd. Vanavond eerst naar de pufcursus met mijn vriendin, daarna maar weer mijn DH levelen. Het bevalt mij behoorlijk goed, die DH. Heel anders spelen dan de barb.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 1 guest pass over. Had hem al vergeven, maar de persoon in kwestie gaat hem toch maar gewoon gelijk kopen.

Stuur me even een DM. Replies in dit topic ga ik niet op in. Wie het eerst komt....

Edit: En hij is weg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Rannasha schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:10:
[...]

In groepen wordt het er niet veel makkelijk op. Op Hell difficulty krijgen alle vijanden 95% health en 10% damage erbij voor iedere speler die in de party zit. Dus met een volle groep van 4, hebben monsters 3,85x zoveel health en doen ze 30% meer schade dan als je solo speelt.
Is ook zo, net Diablo nogmaals verslagen in een public game met een party van 4 op NM. Behoorlijk lastig, zeker omdat er twee dood gegaan waren en zichzelf tot leven brachten. Toen bleven we met zijn tweeën over. Met vault kon ik gelukkig steeds bij hem wegkomen, heb alleen de ander een stuk of 8 keer moeten reviven :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
kijk je op de site van de dixons , blijkt dat ze hem in de buurt hebben
Ben je daar kijk je nog even op je telefoon en ze hebben hem nog.
Vraag je het aan de medewerker krijg je te horen dat ze hem al sinds vorige week niet meer hebben.
Update je fucking inventaris eens dan >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 20:22
http://www.justin.tv/mindire ben inferno act I aan het streamen met DH + Barb

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Is dat echt act 1? Ik herkende het niet en ik ben nu bij act 3.. (kan hoor, zal ongetwijfeld ergens iets gemist hebben).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 20:22
Was gedeelte voor butcher, die net gedownd

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ah, ok, zag het niet helemaal :) Maar het zag er wel moeilijk uit zeg, lijkt me wel tof dat Inferno :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:48
maatje vroeg waar ik mee bezig was...

YouTube: Diablo III - Owning a pack of champions in Hell!

sums up diablo 3 :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ben een alt begonnen. Een Monk. OMG die zijn zo leuk! Compleet andere playstyle dan een WD. Ook al een paar keer dood gegaan, maar boeien ik vermorzel die demons op een erg leuke manier. :)

En met die 'groep heal' ook leuk een in party.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Level 40! Tijd voor bed, morgen een drukke werkdag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

Diablo is down. Wat een fantastisch spel!

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameSync
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09-2020
Voor de liefhebbers:

1. N7BXZZ-9VK8-6JT9G7-VCPB-R4H4H4
2. DE2VEP-MKWN-6BP47X-TTGG-8X6JPK
3. 9ZBVK6-MWR9-89H7DW-RDC9-6EPRWV
4. DDHEJG-JGZC-94HG2Y-7XEJ-9R2G9F
5. PK8R2V-P74R-TJ4684-GV72-NHN9ZP
6. DTDXME-WXNP-XW7J9C-MXPV-GPCYEV
7. 4RNPPG-7WDE-4WFFWC-WZH2-VTGR4R
8. PGREYB-C8H7-KFJJXM-YCMK-YN29C2
9. 74RCBG-PDXJ-EM7XBD-MJ87-NZ964F
10. 2W4GXB-XEPN-42DGCT-RM7N-YWXFR7
11. MWBDHJ-8VCW-2CHW86-V746-CW2DYT
12. 2Z4D9T-XEB9-49VB9G-7DWM-HXWEBW
13. 8BFHWW-ZMFH-GXH9KJ-PE9X-RBHHTG
14. YXDNZT-28TM-PERRBD-EYVG-6W6DN4
15. YZ7YVN-D4NZ-M9RDZC-RCF6-G2V2EZ
16. PH4TZP-HE68-ETGH46-W8ZK-4YBFVJ
17. B9WGCC-GB2P-PKNPZH-NZPR-HKWKH8
18. 9KNVXT-FK2Z-ENYCM8-Z6KJ-HDPGRC
19. FGGV6F-HG6N-9PEJY2-BKGT-P9FWR
20. TD2ZKP-VTNH-TH2D7D-VZXW-DXBHXX

Als je een guest pass gebruikt laat een bericht achter met het nummertje voor het overzicht.

[ Voor 4% gewijzigd door GameSync op 22-05-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

UltraMark schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 01:23:
Diablo is down. Wat een fantastisch spel!
het was half 2 toen jij dat poste...ga slapen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
GameSync schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:06:
Voor de liefhebbers:

9. 74RCBG-PDXJ-EM7XBD-MJ87-NZ964F
10. 2W4GXB-XEPN-42DGCT-RM7N-YWXFR7

Als je een guest pass gebruikt laat een bericht achter met het nummertje voor het overzicht.
Bedankt namens mijn broertje en vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg D3 vandaag binnen. Op de demo wachten duurde mij veel te lang. Ik weet haast wel zeker dat ik D3 leuk ga vinden want ik heb de demo van D2 gespeeld, wat er totaal niet uit zag, maar leuk is het wel en daar gaat het om. D3 kan alleen maar beter zijn lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers:

12. 2Z4D9T-XEB9-49VB9G-7DWM-HXWEBW

Danku! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenris
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:43
Voor de liefhebbers:

15. YZ7YVN-D4NZ-M9RDZC-RCF6-G2V2EZ
Dank _/-\o_

Thoriam#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:30:
Ik krijg D3 vandaag binnen. Op de demo wachten duurde mij veel te lang. Ik weet haast wel zeker dat ik D3 leuk ga vinden want ik heb de demo van D2 gespeeld, wat er totaal niet uit zag, maar leuk is het wel en daar gaat het om. D3 kan alleen maar beter zijn lijkt mij?
Nope, D3 is een behoorlijk anders spel waardoor het lang niet altijd beter hoeft te zijn. De core gameplay is redelijk gewijzigd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StR4nD3d
  • Laatst online: 01-07 14:27
19. FGGV6F-HG6N-9PEJY2-BKGT-P9FWR
20. TD2ZKP-VTNH-TH2D7D-VZXW-DXBHXX

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:50
Voor de liefhebbers:

14. YXDNZT-28TM-PERRBD-EYVG-6W6DN4

bedankt! Deze heb ik gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Tsurany schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:51:
[...]

Nope, D3 is een behoorlijk anders spel waardoor het lang niet altijd beter hoeft te zijn. De core gameplay is redelijk gewijzigd.
Dat is wel een iets overdreven statement in mijn ogen. De basis is grotendeels nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StR4nD3d
  • Laatst online: 01-07 14:27
Key 19 was al geclaimd blijkbaar, bij deze pak ik de volgende in plaats daarvan:

18. 9KNVXT-FK2Z-ENYCM8-Z6KJ-HDPGRC

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SaphuA schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:58:
Dat is wel een iets overdreven statement in mijn ogen. De basis is grotendeels nog steeds hetzelfde.
Vind ik ook. Mobs hakken en items looten, daar gaat het om. Een hoop zaken zijn veranderd maar IMHO vooral verbeterd. Heb gister ff op de officiele forums gekeken maar daar zie je me ook niet meer, wat een azijnpissers daar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 16:37
SaphuA schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:58:
[...]

idd....het voelt voor mij gewoon als diablo 2 in een nieuw jasje, met hier en daar een verbetering

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Voor de liefhebbers:

Props! Niet nodig maar das een flinke lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:13
Voor de liefhebbers:

2. DE2VEP-MKWN-6BP47X-TTGG-8X6JPK

Mijn vriend heeft nummer 2 gebruikt. Dank je wel!
Pagina: 1 ... 74 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.