Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door CyberTijn op 17-05-2012 19:17 ]
Heel erg bedankt! De key waarvan ik zojuist poste dat ik die gekocht heb, heb ik nog niet binnen. Deze zal ik hier weer delen zodra ik hem binnen heb :-)CyberTijn schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:15:
Gefeliciteerd NRG en Setsuna, ze komen er aan.
You're welcome.-NRG- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Heel erg bedankt! De key waarvan ik zojuist poste dat ik die gekocht heb, heb ik nog niet binnen. Deze zal ik hier weer delen zodra ik hem binnen heb :-)
Veel plezier er mee
Verwijderd
Heb nog erger gezien prijzen van dik 200 euro.Chris89 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:58:
[...]
Dit is nog veel zieker:
http://computer-software....n-tekoop-en-gesealed.html
Even 180 eutjes neerleggen voor CE

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Verwijderd
Ik ben in België al bij een paar winkels geweest en elke keer hetzelfde liedje: "Sorry, maar dat is al uitverkocht mijnheer! Eind volgende week komt er waarschijnlijk terug een lading binnen."
YBN8RV-NE6D-D9GVNK-XMR6-VYXF2T
7DTMX2-B9RX-GNW67X-ZWJV-WRX6XY
Veel plezier ermee
Thx, (ik heb de tweede gepakt)XPS schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:40:
Ik heb nog 2 guest pass codes:
YBN8RV-NE6D-D9GVNK-XMR6-VYXF2T
7DTMX2-B9RX-GNW67X-ZWJV-WRX6XY
Veel plezier ermee
edit: iemand was sneller... volgende keer beter
[ Voor 9% gewijzigd door Zeara op 17-05-2012 19:42 ]
“I'd give an arm to be ambidextrous!"

[ Voor 9% gewijzigd door Vicros op 17-05-2012 19:42 ]
1
| C6Y9ZX-6V7E-CR9BTF-RZD8-EP26GV |
Duurde 50min. voor ik hem had :-) Je kon kiezen voor levering via e-mail, maar je blijft natuurlijk afhankelijk van de medewerker van de webshop. Ik weet niet tot hoe laat ze nog werken op hemelvaarts dag, maar het is voor hun relatief makkelijk geld verdienen. Dus ik kan me voorstellen dat ze hier tot laat mee door gaanVerwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:47:
Levertijd staat op één dag maar mag toch hopen dat hij direct per mail komt? Of ben ik nu te ongeduldig?
[...]
[ Voor 82% gewijzigd door -NRG- op 17-05-2012 19:52 ]
Als je het spel koop kan je inderdaad gewoon weer verder!Kalton schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:45:
Ik heb net de skeleton king verslagen met de starter edition. Als ik nu het spel koop krijg ik gewoon weer quests om verder met act 1 te gaan.
Je archiefment en je level en karakter blijven behouden
Heb hier hetzelfde alleen zijn vandaag de winkel dicht....
Verwijderd
-NRG- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Bedankt, heb er 1 besteld. Was iedere keer net 1 a 2 minuten te laat.
Verwijderd
Merci, ik heb hem gebruikt.-NRG- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:46:
Ok, heb nu wel de code binnen.
code:
1 C6Y9ZX-6V7E-CR9BTF-RZD8-EP26GV
Als het goed is zitten er een paar quest passes bij mijn Collector's Edition die nog onderweg is uit Engeland. Ik zal die ook hier posten zodra ik ze binnen heb.
[ Voor 22% gewijzigd door hwauters op 17-05-2012 19:50 ]
Verwijderd
Ik heb een beetje het idee dat er heel weinig diepgang in het spel zit. Het voelt alsof ik nu ongeveer 3 uur lang hersenloos aan het muizen ben.. Komt daar later nog verandering in ?
PFBMXN-H4MZ-EXRKCJ-V8GX-GHXEXB
6CGWHY-4GNW-7G7T2N-8RT2-M8WY7E
Te gebruiken op: www.Diablo3.com/guest
Thanks, heb de 2e gebruikt...MaikelvE schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:12:
Hopelijk maak ik hier nog iemand blij mee:
6CGWHY-4GNW-7G7T2N-8RT2-M8WY7E
Te gebruiken op: www.Diablo3.com/guest
edit: pfew.. werkt weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Bron op 17-05-2012 20:22 ]
[ Voor 83% gewijzigd door xelnaha op 17-05-2012 20:25 ]
Verwijderd
goh ik kon ook niks meer en had mega lag daarna eruit gegooid (heel diablo 3 kapte ermee) opnieuw gestart en kwam tot character selection met resume game stond ik te kijken naar loading screen en kreeg daarna een melding dat ik gedisconnect was...Bron schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:20:
Kreeg net een enorme lagspike en de game liep vast, wel.. ik kon nog lopen maar alle mobs en de rest van de group stond vast, moest eruit via alt f4 en kom er nu niet meer in met error 3006.
problems voor blizzard for sure
Verwijderd
Ik vind het spel eigenlijk heel makkelijk weg spelen, bij WoW bijvoorbeeld had ik op het gegeven moment het idee dat het meer werk was dan een spel. Wel word de eerste playthrough idd erg makkelijk als je eenmaal wat socketed rare gear hebt. Maar dat komt wel goed in de nightmare + modestoofpeer schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:09:
Je kan prima inloggen. Dat was gisteren al helemaal goed geloof ik.
Ik heb een beetje het idee dat er heel weinig diepgang in het spel zit. Het voelt alsof ik nu ongeveer 3 uur lang hersenloos aan het muizen ben.. Komt daar later nog verandering in ?
Ook vond ik het verhaal volgen heel interessant, maar daar moet je van houden natuurlijk.
Nightmare mode solo ohh damm youre screwed
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Zat zelf (barbarian) met een 2 maten (monk en WD) te spelen, Normaal is mijn barbarian al niet stuk te krijgen maar met die zieke health regen aura's van de monk erbij konden we overal vrolijk doorheen hakken. Zelfs in nightmare mode heb ik op het moment totaal geen health problemen als we samen spelen.xelnaha schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:29:
ik heb nu paar sessie gespeeld met maten van me, en bijzonder vermakelijk en hoog tempo. Dat bevalt me wel. Helemaal combo monk + wizard is best goed te doen.
BTC €94.837,08
Als er nog mensen zijn die samen hardcore willen spelen, mijn battletag: Evinta#1872 (of hoort dit thuis op de gotd3 site?)
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Oeh hardcoreDown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:56:
Zo, Monk naar level 10 gespeeld en meteen nieuwe Monk op hardcore aangemaakt
Als er nog mensen zijn die samen hardcore willen spelen, mijn battletag: Evinta#1872 (of hoort dit thuis op de gotd3 site?)
Ik zit niet de hele dag in dit topic te luren dus dikke kans dat ik een aangeboden pass misloop
[ Voor 75% gewijzigd door Streepje op 17-05-2012 21:07 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Tja, heb zo ongeveer 10 jaar D2 hardcore gespeeld en ik kan me softcore eigenlijk niet meer voorstellen
Verwijderd
Waarschuwing:
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Staat er toch echt hoor.
Achja wil eerst alle classes kennen voor ik in de hardcore scene duikDown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:04:
[...]
Tja, heb zo ongeveer 10 jaar D2 hardcore gespeeld en ik kan me softcore eigenlijk niet meer voorstellen. Wellicht kom ik er op terug, maar juist omdat ik content van D3 nog helemaal niet ken is nu hardcore vanaf het begin een garantie voor een klamme bilnaad
Maar dan is juist die spanning er af van de dood die achter elke boom schuilt, dat is nu juist wat diablo op hardcore zo'n unieke game ervaring maaktyzx schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Achja wil eerst alle classes kennen voor ik in de hardcore scene duik
Toch niet met een demon hunterDown schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:09:
[...]
Maar dan is juist die spanning er af van de dood die achter elke boom schuilt, dat is nu juist wat diablo op hardcore zo'n unieke game ervaring maakt
Als ie nog niet gebruikt is:RRCreations schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:00:
Als iemand nog een guest pass heeft en wilt delen, kan je hem dan DM'en naar mij? Zou het heel erg fijn vinden!
Die was al weg, of ontzettend snel althans.MaikelvE schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:29:
[...]
Als ie nog niet gebruikt is:
Je verzamelt 2k gold en gaat auction house in en komt met een platebody terug met 45 dex en 40 intelligence en nog een hoop andere meuk. Zo wordt het best wel makkelijk ineens.
Toch nog vaak zat dood gegaan op normal
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Wat verwacht je nou na een aantal dagen dat het spel uit is.
Sowieso , diablo word in elk deel al gekilled.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:20:
[...]
Wat verwacht je nou na een aantal dagen dat het spel uit is.Dat iedereen alles maar in spoilertags blijft zetten?
Kan het nu dus niet echt een spoiler meer noemen

Verwijderd
Zou graag even proberen voordat ik de game haal
MHW: Jay
Te weinig en te kort! Had wat epische battles verwacht...
Surfin' paradise!
Bedankt voor de hulp
edit: 60 euro in de blizz store is een beetje teveel van het goede. Wacht wel totdat de prijs iets zakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Fermion op 18-05-2012 00:39 ]
Ja je kan verder waar je gebleven ben! Heb de guest pas uit en zit op level 12..k1978 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:30:
Als de guest pass bevalt en je koopt orgineel kan je dan wel weer beginnen waar je gebleven ben ?? Lijkt me van wel..
alleen de winkels waren dicht vandaag dus kon hem niet aanschaffe
Wat wel een verbetering is zijn de cooldowns op potions , nu krijg je tenminste niet zon zuipfestijn zoals in D2 waarbij je dus constant potions achterover zat te gooien om in leven/mana te blijven
Wel vond ik act 1 (normal) wel erg makkelijk , word dit nog moeilijker of moet ik gewoon wachten op nightmare/hell voor een leuke challenge
Iemand enig idee of de lokale intertoys en bartsmit D3 ook verkopen voor 46 euro net als hun webshops? Kheb mijn guest versie uitgespeeld dus ik heb een volledige versie nodig.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Normal is echt om even van het verhaal te genieten, NM is al een stuk uitdagender.
Wil niet weten hoe de Butcher is op Inferno

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Oke bedankt toch wel een erg leuk spel zeer verslavend dus ook orgineel maar even aanschaffenChris89 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:39:
[...]
Ja je kan verder waar je gebleven ben! Heb de guest pas uit en zit op level 12..
alleen de winkels waren dicht vandaag dus kon hem niet aanschaffe
Verwijderd
Zo moeilijk vond ik de butcher niet. Weet uit Diablo 1 nog wel dat ik echt de hele dungeon rondrende met dat beest achter me aan en hire was ik in no time klaar met hem.Mad-Matt schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:51:
D3 wordt snel lastiger.
Normal is echt om even van het verhaal te genieten, NM is al een stuk uitdagender.
Wil niet weten hoe de Butcher is op Inferno
Skeleton king hetzelfde, duurde wat lang opmdat hij de hele tijd skeletons opriep maar nooit echt gevoel gehad out of control te zijn.
OMFG IK WIL ER HEEN!!!
leuk gedaan moet ik zeggen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Tsja, dat heb je al snel met demoon-achtige wezens volgens mij, heb dat stiekem bij elke RPG wel een beetjeChUcKiE schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:47:
ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar bij elk groot monster/boss, elke video...ik krijg zo'n Lord of the Rings gevoel erbij. Ook die namen allemaal, die steden, die landkaart...heeft er veel van weg vind ik!
Heb nu net act 3 nightmare bereikt, het valt me op dat er maar heeeeel weinig nuttige equipment dropt en als je dan eens een yellow hebt is hij met 40 intellegence, 50 strenght of dat soort useless combinaties. Word dit beter in de latere modus of moet ik echt alles van de AH af gaan halen?
Zit met hetzelfdeES335 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:18:
Ligt het aan mij of is de latency torenhoog? Tenzij 200ms normaal is ... het zou normaal gesproken toch rond de 0-100 moeten zitten?
Zo episch, ik wil alles daar gewoon KAPOTMAKEN!Mad-Matt schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:57:
YouTube: DIABLO 3 SECRET LEVEL: WHIMSYSHIRE (How To Guide)
OMFG IK WIL ER HEEN!!!
leuk gedaan moet ik zeggen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 01:53 ]
ZVX8YJ-6XVK-GBKX4W-RKFC-T8VXY2
K2TYZ6-RN6N-K6G6K6-D87R-R4H8MD
[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 18-05-2012 07:44 ]
Bedankt! Bovenste heb ik gebruiktbcd87 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:18:
Iemand nog een guest pass nodig?
ZVX8YJ-6XVK-GBKX4W-RKFC-T8VXY2
Toevallig op een US (Americas) server aan het spelen ipv Europe? Zo ja, dan kan je of overnieuw beginnen of de latency laten voor wat het is.ES335 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:18:
Ligt het aan mij of is de latency torenhoog? Tenzij 200ms normaal is ... het zou normaal gesproken toch rond de 0-100 moeten zitten?
[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 18-05-2012 07:29 ]
Dankjewel, ik heb de onderste gebruikt! Nu maar eens installeren om te kijken of het wat isbcd87 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:18:
Iemand nog een guest pass nodig?
K2TYZ6-RN6N-K6G6K6-D87R-R4H8MD
Hier ook, latency tussen de 150ms - 250ms met spikes tot 300ms. Vreemd genoeg is de latency met de US servers nagenoeg identiek aan die met de EU servers.ES335 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:18:
Niet heel ernstig, hoewel ik wel merk bewegen af en toe wat schokkend gaat. En in het ergste geval zo'n 5 meter terug spring, direct in range van iets waar ik beter niet door geraakt kan worden

Heel af en toe een beetje lag, maar dat komt dus heel weinig voor.
Niet iets van downloads aan staan? Of ander internetspul?
Al eens naar QoS gekeken? Want dat heeft mij gigantisch geholpen om Battlefield 3 te kunnen spelen terwijl een huisgenoot BitTorrent aan heeft staan.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Np, hf!sanchez92 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:37:
[...]
Dankjewel, ik heb de onderste gebruikt! Nu maar eens installeren om te kijken of het wat is
Spelen er hier veel mensen HC? Ik heb nu een lv24 monk, zit vlakbij het einde van Act II denk ik. HC speel ik samen met een maatje van me, ik heb een SC char voor als ik moet puggen of solo wil spelen.
Ik denk dat die maat en ik wel een beetje in de problemen gaan komen met onze setup: Monk en barba. Tot nu toe gaan we overal wel redelijk OK doorheen, maar ik kan me voorstellen dat je met een 2x melee party op sommige bazen wel problemen gaat krijgen, of valt dat wel mee?
meer dan 45 euro hoef je niet kwijt te zijn: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/diablo+iii_PC.htmlFermion schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:34:
De gisteren ontvangen game pass al uitgespeeld, moet even terug komen op mijn eerdere opmerking, het is toch wel een leuk spel
edit: 60 euro in de blizz store is een beetje teveel van het goede. Wacht wel totdat de prijs iets zakt.
Hier nog iemand met dezelfde getallen. Gistermorgen rond een uur of 08.00 had ik 30ms ~ dit liep tegen de middag op naar de 150 en was 's avonds toch zeker wel 250-300.aeterno schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:49:
[...]
Hier ook, latency tussen de 150ms - 250ms met spikes tot 300ms. Vreemd genoeg is de latency met de US servers nagenoeg identiek aan die met de EU servers.
Niet heel ernstig, hoewel ik wel merk bewegen af en toe wat schokkend gaat. En in het ergste geval zo'n 5 meter terug spring, direct in range van iets waar ik beter niet door geraakt kan worden
Kameraad heeft zelfde cijfers, en ik weet vrij zeker dat wij op Europe zitten. Ik heb een ziggo 8mbit lijntje, maar normaal heb ik toch altijd <50ms ping (tenzij de server lagged, wat ik in dit geval ook vermoed)
Ik speelde ook HC met een maat samen. toen zijn we doodgegaan bij einde van act1 XD ik lachde hem uit en toen halve minuut later ging ik zelf dood ;p.bcd87 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:23:
[...]
Np, hf!
Spelen er hier veel mensen HC? Ik heb nu een lv24 monk, zit vlakbij het einde van Act II denk ik. HC speel ik samen met een maatje van me, ik heb een SC char voor als ik moet puggen of solo wil spelen.
Ik denk dat die maat en ik wel een beetje in de problemen gaan komen met onze setup: Monk en barba. Tot nu toe gaan we overal wel redelijk OK doorheen, maar ik kan me voorstellen dat je met een 2x melee party op sommige bazen wel problemen gaat krijgen, of valt dat wel mee?
Maar nu ging ik met wat andere die te pussy zijn mee om normal te doen maar ik vnod het gelijk een stuk minder aan
Hier ook, maar ik moet zeggen dat ik er tijdens het spelen zelf niet last van had. Ik zal wel regelmatig een ping van >400ms staan, maar heb geen hikje gezien. Wel eenmaal een DC gewoon tijdens het spelen, toen zal de lag wel wat teveel geweest zijn.m19 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:37:
[...]
Hier nog iemand met dezelfde getallen. Gistermorgen rond een uur of 08.00 had ik 30ms ~ dit liep tegen de middag op naar de 150 en was 's avonds toch zeker wel 250-300.
Kameraad heeft zelfde cijfers, en ik weet vrij zeker dat wij op Europe zitten. Ik heb een ziggo 8mbit lijntje, maar normaal heb ik toch altijd <50ms ping (tenzij de server lagged, wat ik in dit geval ook vermoed)
Het zou kunnen dat alle D3 servers nog overzees staan, maar dat is wel wat onhandig dan. Ik mag hopen dat het snel beter wordt met de ping. In elk geval DC's zijn niet echt tof, zeker niet als je dan weer hele stukken overnieuw kunt doen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Probeer tussen 6 uur en 10 uur savonds maar eens. En anders ff je muis op je latency balk houden.Ricmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:17:
ik ook niet mijn ms is ook echt niet hoger dan 100 denk ik hoor. want merk nooit iets van lag of haperingen
Ik heb maar 1 dag gehad dat de MS rond de 30-40 was, wat normaal is voor een MMO (ja, Diablo is geen MMo, dus zou nog lager moeten zijn). En dat was maar voor een uurtje.
En Vsync + 200+ms merk je wel hoor in vertraging ;p
ik speel alleen maar na 19:00 . maargoed dan had ik het misschien wel idd maar ik heb geen last van lagspikes of elke vorm van haperingen in het spel ;pBrutal1ty schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:11:
[...]
Probeer tussen 6 uur en 10 uur savonds maar eens. En anders ff je muis op je latency balk houden.
Ik heb maar 1 dag gehad dat de MS rond de 30-40 was, wat normaal is voor een MMO (ja, Diablo is geen MMo, dus zou nog lager moeten zijn). En dat was maar voor een uurtje.
En Vsync + 200+ms merk je wel hoor in vertraging ;p
13 hours and counting.. ze zullen vandaag toch niet vrij hebben?thobe schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:21:
[...]
yourgamezone.nl
Als verzend methode email kiezen, kreeg binnen kwartier een key gestuurd vandaag. Ze hebben nog 4 a 5 keys op voorraad (ze sturen een scan van het boekje + key).
ik ben bang dat ik voor de middag 60 euro lichter ga zijn uit ongeduld
King for a day,... fool for a lifetime.
die van mij is ook doodRicmaniac schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 07:43:
Gisteren na dood gegaan te zijn op heroic(still sad) toch maar eventjes normal verder gespeeld met wat pussy vrienden die geen HC willen doen
nu een demon hunter aan het levelen. Moet zeggen dat dat ook echt super cool is. kan niet w8e tot het 4 uur is en ik weer naar huis kan =p
16-05-2012 - 18-05-2012
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
uit nostalgisch oogpunt heb ik daar intresse in!
Hahha naja level 13 valt opzich ook nog mee; ik was ook pas 15
Voor dat oogpunt, ze zijn gewoon te koop voor een 10tje ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:52:
Heeft er hier toevallig nog iemand een setje Diablo II + LoD liggen dat ze weg willen doen?
uit nostalgisch oogpunt heb ik daar intresse in!
dus niet echt de moeite om daar hier op te gaan zitte w88
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Heb je geen mediamarkt in de buurt?dwaas schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:41:
[...]
13 hours and counting.. ze zullen vandaag toch niet vrij hebben?![]()
ik ben bang dat ik voor de middag 60 euro lichter ga zijn uit ongeduld
Die hebben over het algemeen nog schappen vol met D3's liggen, in Zwolle was ie €45
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.