Oh het lijkt er op dat die overneemt zodra mijn arcane power op is! interessant
ja ok maar ik heb er van ellende maar 9 weggegeven net
Nou ik ga weer eens wat spelen. Richting de Skeleton King 
Zoek nog maatjes, twijfel om de GoTD3 guild te joinen.
Loop daar ook volk rond welke het allemaal niet te serieus neemt?
Want ik ga niet in het holst van de nacht item lopen jagen zeg maar
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
ja die zijn er zat!!Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:03:
Ik ben juist gejoint omdat ik mijn eigen tempo aan wil houden. En daar is prima ruimte voor!
ik zeg doen, want er is altijd wel iemand die online is, en grote kans dat je samen je story af kan maken. (en later nightmere/hell/inferno doen (als ik zover kom)
Kijk nou eens wat verder dan de naam Activision Blizzard aub.Yorin schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:25:
[...]
Oh nee, waarom denk je dat? http://www.activisionblizzard.com/corp/index.html, Wikipedia: Activision Blizzard, http://www.iex.nl/Aandeel...ivision-Blizzard-Inc.aspx
Misschien ff je bronnen checken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ben ook casual bezig, op het moment level 16. SgtPoen#2344Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:03:
mocht je zin hebben om beetje te spelen, hoor ik het wel TheDoctor#2181Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:03:
Zit nu net in act 3, maar wil best gezellig met je mee lopen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De laatste Act II boss vond ik, als Demon Hunter, best pittig! Na de eerste wipe heb ik m'n skills even aangepast naar puur single target damage toen ging 'ie wel neer.Mad-Matt schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:47:
kan gewoon gebruiken, pijlen niet nodig
Wie kan mij helpen met Act 2 boss
Hmm, dat is fijn om te horen 
Ik heb me aangemeld. Tevens ingelogd op TeamSpeak nu, zit in General Chat.
Heb nog niet veel tijd gehad om te spelen, paar uurtjes...
Level 9 Wizard en Monk, ergens vlak voor de Skeleton King. Ik ga nu dieper de Cathedral in.
Level 9 Wizard en Monk, ergens vlak voor de Skeleton King. Ik ga nu dieper de Cathedral in.
Verwijderd
kunnen jullie ook niks vinden in europe auction house? maakt niet uit welke filter ik aan zet hij vind niks is hij mss offline ofzo? weet iemand dit, alvast bedankt
Verwijderd
Misschien een simpele vraag maar hoe kun je een vriend uitnodigen en met hem spelen? Ben de oude d2 Bnet gewend.
linksonder zit je friendslist rechtsklikken invite to party dacht ikVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:14:
Misschien een simpele vraag maar hoe kun je een vriend uitnodigen en met hem spelen? Ben de oude d2 Bnet gewend.
eindboss van act 2 is NIET leuk als wizard
[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 16-05-2012 22:17 ]
Mischien een stomme vraag... wacht stomme vragen zijn er niet he?Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:12:
Hmm, dat is fijn om te horen
Guilds.. hoe werkt dat binnen D3?
Niet. SC2 zou wel wat krijgen op een moment dacht ik? Misschien dat dat naar D3 zou kunnen komen dan in de toekomst.
Heb gewoon iedereen toegevoegd op GOTD3.
Nu bijna lvl 23 DH op hardcore.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb ook even een "simpele vraag": ik moet opnieuw de skeleton king doden voor de archievement.
Kan ik dan gewoon die quest opnieuw doen of raak ik dan alles kwijt?
Kan ik dan gewoon die quest opnieuw doen of raak ik dan alles kwijt?
Cewl, thnx.. Aangezien ik op deze pagina het e.e.a. over D3 Got guild voorbij zag komen. Ik dacht al... mis ik watThe Chosen One schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:19:
Niet. SC2 zou wel wat krijgen op een moment dacht ik? Misschien dat dat naar D3 zou kunnen komen dan in de toekomst.
Uh... aan mij moet je dat niet vragen.R0y. schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:17:
[...]
Mischien een stomme vraag... wacht stomme vragen zijn er niet he?![]()
Guilds.. hoe werkt dat binnen D3?
Ik heb nog geen idee

Ik zag toevallig jou iets zeggen over GOTD3 guild, dus ik dacht.. ik sla mijn slag!Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:32:
[...]
Uh... aan mij moet je dat niet vragen.
Ik heb nog geen idee
Heeft iemand nog een starter key over? Graag een PM
Media markt in Amsterdam is uitverkocht, vrijdag pas weer nieuw.
Media markt in Amsterdam is uitverkocht, vrijdag pas weer nieuw.
De Act2 eindbaas is de eerste baas waarvan ik dacht...best pittig. Eventjes wat vitaly gear ggeequipped en het ging een stuk beter. Voor de rest is normal een walk in de park, gewoon mindless demons bashen.
26 wizard..gaat lekker zo. Alleen de bagspace is iets wat vrij irritant begint te worden
26 wizard..gaat lekker zo. Alleen de bagspace is iets wat vrij irritant begint te worden
Is er nog iemand die ik een PM mag sturen voor een GuestPass?
Thanks
Thanks
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Wat hij zegt, ben namelijk benieuwd of het spel een beetje fatsoenlijk loopt op de interne gpu van een AMD A6-3650! Beetje jammer als ik het spel haal, en het loopt gewoon bagger....quistler schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:37:
Thanks
O shit...
Lees zojuist het "Check je region" topic op het GoTD3 forum.
Blijk ik dus ook op The Americas te hebben zitten spelen.
Maf, want ik heb geïnstalleerd van een DVD gekocht bij de lokale Bart Smit, hoe Hollandser wil je het maken.
Vanaf nul dus...
Maf, want ik heb geïnstalleerd van een DVD gekocht bij de lokale Bart Smit, hoe Hollandser wil je het maken.
Vanaf nul dus...
Bedoel je om te geven of te krijgen?quistler schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:37:
Thanks
Ja, was bij mij ook. Als je (open/closed)beta heb gespeeld, zou je region op u-s and a kunnen staan. Op me macbook was het niet. Waar geen beta op stondUltraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:40:
O shit...
Vanaf nul dus...
Nope, gelukkig pas twee chars (wiz en monk) op lvl 9.
Maar ik had wel veel schik met mijn dual-wielding monk waar ik een paar best geinige zwaardjes op had zitten voor zijn level
Anyhoe... wat zeur ik, pas twee keer lvl9. Jammer dan, komt nog genoeg leuks.
Alleen mag ik nu voor zo'n beetje de zevende maal tot aan de Skel King spelen, want dat heb ik in de Beta ook vijf keer gedaan om alle klassen gedaan te hebben
Maar ik had wel veel schik met mijn dual-wielding monk waar ik een paar best geinige zwaardjes op had zitten voor zijn level
Anyhoe... wat zeur ik, pas twee keer lvl9. Jammer dan, komt nog genoeg leuks.
Alleen mag ik nu voor zo'n beetje de zevende maal tot aan de Skel King spelen, want dat heb ik in de Beta ook vijf keer gedaan om alle klassen gedaan te hebben
Hoe reset je de skills van je follower? Had eerst een skill gekozen en kon dat weer opnieuw doen.
Wat is de trigger?
Wat is de trigger?
om te krijgen
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Lezen jullie de topicwaarschuwing wel eens?
met de rechter muisknop op zijn portret kun je met hem praten, en dan retrain.The Chosen One schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:46:
Hoe reset je de skills van je follower? Had eerst een skill gekozen en kon dat weer opnieuw doen.
Wat is de trigger?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als iemand hier zin heeft om een nieuwe Hero te maken of pas net begint, etc...
Ik ga nu van start met een Barbarian vanaf nul.
Ik zit op de GoTD3 teamspeak (141.138.137.131) in Other Games->Diablo 3->General Chat I.
Battletag is sjoo#2113 zo uit mijn hoofdje...
Ik zit op de GoTD3 teamspeak (141.138.137.131) in Other Games->Diablo 3->General Chat I.
Ik ga zo slapen, sorrie. Anders had ik graag een Demon hunter aangemaakt!Ultraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:51:
Als iemand hier zin heeft om een nieuwe Hero te maken of pas net begint, etc...
suc6!

Hmmm.. iemand gaf mij dit en zal je op dit moment kunnen switchen van regio servers en wie weet ook vrienden? http://dl.dropbox.com/u/17455696/Screenshot000.jpgUltraman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:40:
O shit...
Vanaf nul dus...
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ik ben net geswitched, dus... 
Ik zie dat bekenden van mij nu uit mijn social weg zijn, die hebben het probleem dus ook. Heb ze al even een mail verzonden...
Ik zie dat bekenden van mij nu uit mijn social weg zijn, die hebben het probleem dus ook. Heb ze al even een mail verzonden...
[ Voor 66% gewijzigd door Ultraman op 16-05-2012 22:59 ]
Sow, Witch doctor is zwaar OP, van de Wiz/DH/WD is de SK echt een makkie.
Laat staan alle elites die je tegenkomt, Doggies eropuit, Bats eroverheen en *frot* weg die handel.
Da's wel andere koek, denk dat ik deze nog wel even doorspeel. (zijn ong allemaal 10-12'ish)
Laat staan alle elites die je tegenkomt, Doggies eropuit, Bats eroverheen en *frot* weg die handel.
Da's wel andere koek, denk dat ik deze nog wel even doorspeel. (zijn ong allemaal 10-12'ish)
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
* Ophidian heeft D3 vandaag eindelijk binnen gehad.
Nu lvl 15 DH. Kwam er net pas achter dat je onder 1, 2 en 3 ook andere aanvallen uit andere categoriën kon zetten ipv vaste categorie bij de nummers 1 t\m 4, lekker blond 
Wel irritant overigens, zwager is ook online aan het spelen, maar die staat bij mij offline
Wel irritant overigens, zwager is ook online aan het spelen, maar die staat bij mij offline
[ Voor 17% gewijzigd door Ophidian op 16-05-2012 23:02 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Dan heb je barbarian nog niet gespeeltBad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:00:
Sow, Witch doctor is zwaar OP, van de Wiz/DH/WD is de SK echt een makkie.
Ja maar daar verwacht ik het wel van, de drie die ik opnoem zijn allemaal ranged en horen een beetje similar te zijn. Wizard < Witch Hunter is erg groot. erg.. imo
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wat een KUTsysteem is dat zeg. Ik wil gewoon een avondje Single Player doen en iedere keer krijg ik connection lost. Gadver. Mag je weer opnieuw beginnen.
Wizard had ik moeite mee. Ik ging erg vaak dood... Ik moet nog wat meer oefenen met ranged classes.Bad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:05:
[...]
Ja maar daar verwacht ik het wel van, de drie die ik opnoem zijn allemaal ranged en horen een beetje similar te zijn. Wizard < Witch Hunter is erg groot. erg.. imo
Mja vanavond is echt kut... Heb hier al 5 disconnects in 30 min ofzo. Elke keer reset en opnieuw beginnen dus 0 progressie geboekt. Blizzard gaat wel even hard op z'n smoel met deze release, bijna amateuristisch. Bij WoW zou je nog gratis speeltijd krijgen, ben benieuwd of ze hier nog iets gaan bedenken om te compenserenzAo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:05:
Wat een KUTsysteem is dat zeg. Ik wil gewoon een avondje Single Player doen en iedere keer krijg ik connection lost. Gadver. Mag je weer opnieuw beginnen.
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 16-05-2012 23:08 ]
Uhm ben al de hele avond online en heb nergens last van ?zAo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:05:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Gevalletje RTFM, maar ik ben moe en geen zin om 't op te zoeken
Klopt het dat je Blacksmithing alleen lvl'd via gold? Of tenminste... je lvl'd de Blacksmith. Of kun je ook lvl'en door te craften?
Ook: Klopt het dat als ik iets in m'n stash drop, m'n andere characters het er weer uit kunnen halen?
Ook: Klopt het dat als ik iets in m'n stash drop, m'n andere characters het er weer uit kunnen halen?
Beide antwoorden geef je zelf al RTFMyinx84 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:08:
Gevalletje RTFM, maar ik ben moe en geen zin om 't op te zoekenKlopt het dat je Blacksmithing alleen lvl'd via gold? Of tenminste... je lvl'd de Blacksmith. Of kun je ook lvl'en door te craften?
1) Ja 1.1) Nee 2) Ja
Levelen alleen door te dokken, niet door craften.yinx84 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:08:
Gevalletje RTFM, maar ik ben moe en geen zin om 't op te zoekenKlopt het dat je Blacksmithing alleen lvl'd via gold? Of tenminste... je lvl'd de Blacksmith. Of kun je ook lvl'en door te craften?
Wizard is de enige waar ik 1x mee gesneuveld ben de rest rolt op normal wel ok'ish door de gevaren heen.Jerry schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:07:
[...]
Wizard had ik moeite mee. Ik ging erg vaak dood... Ik moet nog wat meer oefenen met ranged classes.
Wilde eerste ranged spelen, dan is de moeilijkheidsgraad iets hoger.
Je betaald hem gold en dan gaat de blacksmith na 4 of 5 x een level omhoog. Later heb je ook crafting diagrams nodig. Maar je char gaat er niet van omhoog. Bedoelde je dat?yinx84 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:08:
Yep, duidelijkDJskippy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:10:
[...]
Je betaald hem gold en dan gaat de blacksmith na 4 of 5 x een level omhoog. Later heb je ook crafting diagrams nodig. Maar je char gaat er niet van omhoog. Bedoelde je dat?
Level 14 wizard momenteel. 1 keer doodgegaan, omdat ik het echt niet redde. Voor de rest rag ik alles zonder problemen neer.Bad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:09:
[...]
Wizard is de enige waar ik 1x mee gesneuveld ben de rest rolt op normal wel ok'ish door de gevaren heen.
Wilde eerste ranged spelen, dan is de moeilijkheidsgraad iets hoger.
btw.:
Ligt het aan mij dat ik niks in de auction house zie staan? Ik kan vanalles aanklikken, maar zie niks. Zelfs als ik zelf een item post en zoek in de categorie van het item zie ik niks staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 16-05-2012 23:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Met auction house heb ik hier ook. Blijf het maar vaag vinden of ik doe iets verkeerd.Zeror schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:15:
[...]
Level 14 wizard momenteel. 1 keer doodgegaan, omdat ik het echt niet redde. Voor de rest rag ik alles zonder problemen neer.
btw.:
Ligt het aan mij dat ik niks in de auction house zie staan? Ik kan vanalles aanklikken, maar zie niks. Zelfs als ik zelf een item post en zoek in de categorie van het item zie ik niks staan.
Rupsen, Rapsen.
Heb mijn Witch Hunter toch even zwaar moeten respeccen tegen het einde van Act 2 want dat ging niet lukken met mijn standaard spec.
Gelukkig wel gelukt uiteindelijk (5+ deaths of zo)
Gelukkig wel gelukt uiteindelijk (5+ deaths of zo)
Zaten wij gister ook mee te klooien.Ophidian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:02:
99% kans dat 1 van jullie 2 op de US server zit
Trouwens 5 uur gespeeld vanavond (vanaf half 6 savond) en geen disconnect gehad,
AH is een beejte vaag, maar je moet iig sommige dingen verplicht filteren, voor je uberhaubt iets zietMetian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:22:
[...]
Met auction house heb ik hier ook. Blijf het maar vaag vinden of ik doe iets verkeerd.
* heuveltje is wel aan de winnende hand met een bod van 100G op een rare ring
[ Voor 46% gewijzigd door heuveltje op 16-05-2012 23:34 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Zo weer genoeg ges[ee;d voor vandaag. Had 1 keer connection lost. Irritant maar gelukkig niet op een cruciaal punt. Level 7 wizard nu
Wat wel erg irritant was is dat ik een object van 1700 gold kocht en toen op rechts klikte om hem te equippen om er achter te komen dat dat dus verkopen was en ik hem voor 260 verkocht had
dag 1400 gold!
[ Voor 43% gewijzigd door Ryan1981 op 16-05-2012 23:51 ]
Ik kijk tussendoor ff de stream van Kripparrian maar ze hebben het toch flink lastig tegen The Butcher op Inferno difficulty.
Snap niet dat mensen gelijk met een HC char gaan beginnen, dat wordt eerder een ragequit dan het spel uitspelen. Ik zou zeggen speel in ieder geval eerst normal uit met een normale char en begin dan pas met HC, dan weet je wat je kunt verwachten.
Ik zit nu in Hell met mn barb maar ondertussen ben ik toch alwel 100x dood gegaan, beware!
Ik zit nu in Hell met mn barb maar ondertussen ben ik toch alwel 100x dood gegaan, beware!
Een vendor heeft een buyback tabjeRyan1981 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:50:
Wat wel erg irritant was is dat ik een object van 1700 gold kocht en toen op rechts klikte om hem te equippen om er achter te komen dat dat dus verkopen was en ik hem voor 260 verkocht haddag 1400 gold!
[ Voor 34% gewijzigd door biggydeen2 op 16-05-2012 23:53 ]
Ze hadden hem op 20%-ish op zijn laagst tot nu toe. Als niemand dood gaat, kunnen ze het redden.superbassie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:51:
Ik kijk tussendoor ff de stream van Kripparrian maar ze hebben het toch flink lastig tegen The Butcher op Inferno difficulty.
Wel grappig om te zien
So close idd.Jerry schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 23:52:
[...]
Ze hadden hem op 20%-ish op zijn laagst tot nu toe. Als niemand dood gaat, kunnen ze het redden.
Wel grappig om te zien.
Ben toch wel benieuwd of er al Aziaten zijn die Diablo of Inferno uitgespeeld hebben.
Verwijderd
Kun je ook een stack aan potions at once kopen? Of moet je telkens een potion slepen? Hoe komt die automatisch in je inventory?
Gewoon rechtsklikken om 1 te kopen. Stacks, denk ut niet.
BUTCHER INFERNO DOWN! /caps
[ Voor 96% gewijzigd door voxxel op 17-05-2012 00:43 ]
iemand nog op zoek naar een guestpass? DM en hij is van jou
Kom ik aan met mn normal mode Butcher downvoxxel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:39:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gisteren ook mijn kopie van Diablo 3 mogen ontvangen. Ik heb er 2 guest passes bijgekregen dus wie wil die mag ze hebben.
Stuur maar een PM, degene die als eerste PM-en krijgen hem. :-)
//edit
De eerste is weg.
//edit2
En de 2e nu ook :-)
Stuur maar een PM, degene die als eerste PM-en krijgen hem. :-)
//edit
De eerste is weg.
//edit2
En de 2e nu ook :-)
[ Voor 13% gewijzigd door WernerL op 17-05-2012 00:58 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Net Butcher op NM gekilledvoxxel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:39:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
nachtegaaltjes,
Aangezien ik al wat pils in de kraag heb voel ik mij hier thuis met mijn probleem. Na enige twijfel diablo 3 aangeschaft maar krijg de installatie niet op gang. Oude laptop... bij installatie scherm krijg ik de foutmelding dat mijn OS niet op orde is. Bij het installeren van service pack 2 krijg ik "buffer overrun". Ik word enigszins leip.
Bij hulp die tot de installatie leidt is een guest key gegarandeerd!
Aangezien ik al wat pils in de kraag heb voel ik mij hier thuis met mijn probleem. Na enige twijfel diablo 3 aangeschaft maar krijg de installatie niet op gang. Oude laptop... bij installatie scherm krijg ik de foutmelding dat mijn OS niet op orde is. Bij het installeren van service pack 2 krijg ik "buffer overrun". Ik word enigszins leip.
Even wat meer info over je systeem en OS zou wel wat helpen want helaas is mijn glazen bol stukErikakagiel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:18:
nachtegaaltjes,

Ik had ook problemen met installatie en heb toen google gebruikt en kwam hier op uit:Erikakagiel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:18:
nachtegaaltjes,
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4927184308?page=1
Ik heb toen twee bestandjes gedownload dat hier http://patchup.info/d3/tools/Win/ aangeboden word
(mirror 2) en nadat ik dat had geïnstalleerd werkte mijn installatie. Echter bleef hij steken op 67%, maar heb ik het een 20 tal minuten open laten staan. Toen vervolgens de installatie afgebroken en "Diablo III Setup" weer opgestart en bleek de installatie al klaar te zijn.
Dat de installatie blijft steken en toch klaar is, blijkt vaker voor te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door XRayXI op 17-05-2012 01:31 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
bitchslap terecht in ontvangst genomen....bobsquad schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:24:
[...]
Even wat meer info over je systeem en OS zou wel wat helpen want helaas is mijn glazen bol stuk
OS vista SP1
Intel core duo 2ghz
geforce 9600m gs
Hoppa mijn eerste legendary item binnen
ben nu lvl 31 met mijn wizard
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Die buffer overrun met update kun je op de volgende manier voorkomen:Erikakagiel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:29:
[...]
bitchslap terecht in ontvangst genomen....
OS vista SP1
Intel core duo 2ghz
geforce 9600m gs
Betreffende je CPU deze zou het wel moeten trekken maar ben bang dat je GPU wel wat te weinig kracht hiervoor heeft.1.Open an elevated command prompt. To do this, click Start, click All Programs, click Accessories, right-click Command Prompt, and then click Run as administrator. If you are prompted for an administrator password or for a confirmation, type the password, or click Allow.
2.Type the following command, and then press ENTER:
sfc /scannow
The sfc /scannow command scans all protected system files and replaces incorrect versions with correct Microsoft versions.
En het klopt inderdaad dat je SP2 nodig hebt om te kunnen spelen

Edit: Ik zie die guestpass wel tegemoet
Twee problemen:bobsquad schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:36:
[...]
Die buffer overrun met update kun je op de volgende manier voorkomen:
[...]
Betreffende je CPU deze zou het wel moeten trekken maar ben bang dat je GPU wel wat te weinig kracht hiervoor heeft.
En het klopt inderdaad dat je SP2 nodig hebt om te kunnen spelen
Edit: Ik zie die guestpass wel tegemoet
1. scannow gedaan en wordt aangegeven dat er sommige bestanden niet hersteld kunnen worden. Log bestand krijg ik niet geopend in verband met administrator rechten, terwijl ik deze uiteraard heb.
2.Service pack 2 update start niet met downloaden. Bij automatische update geeft hij aan te starten, maar blijft op 0% staan.
Dan zou ik toch even heel snel gaan scannen met een virusscanner en/of trojanscanner
Edit: Probeer eens SP2 handmatig te installeren Hier te downloaden Mocht je engels hebben maak dan ipv nl en in de link
Edit: Probeer eens SP2 handmatig te installeren Hier te downloaden Mocht je engels hebben maak dan ipv nl en in de link
[ Voor 52% gewijzigd door bobsquad op 17-05-2012 01:48 ]
bobsquad schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:46:
Dan zou ik toch even heel snel gaan scannen met een virusscanner en/of trojanscanner
Zou je anders mij even per DM willen sturen wat de beschadigde bestanden zijn?
Edit: het kan eventueel zijn dat een reboot na het commando ook wel eens wil helpen
Edit: het kan eventueel zijn dat een reboot na het commando ook wel eens wil helpen
[ Voor 35% gewijzigd door bobsquad op 17-05-2012 01:50 ]
Aan Erikakagiel:
1a. Start je computer op in velige modus. Doe dan "sfc /scannow" opnieuw.
b. Mocht dit opnieuw falen, raadt ik je aan om in hetzelfde zwarte 'dos-box' dit in te typen: chkdsk /f /r . In dat boxje zal je zeker een melding krijgen om dit te bevestigen na herstart pc. Doet dit s.v.p. Na dit opnieuw stap 1a. uitvoeren.
2a. Wat betreft dat je niet SP2 hebt. Kan ik je wel een linkje geven en zal ik deze post editten en linkje plaatsen.
Linkje naar SP2 Vista komt. Heb je 32bits of 64bits?
b. Mocht dit opnieuw falen, raadt ik je aan om in hetzelfde zwarte 'dos-box' dit in te typen: chkdsk /f /r . In dat boxje zal je zeker een melding krijgen om dit te bevestigen na herstart pc. Doet dit s.v.p. Na dit opnieuw stap 1a. uitvoeren.
2a. Wat betreft dat je niet SP2 hebt. Kan ik je wel een linkje geven en zal ik deze post editten en linkje plaatsen.
Ik raad "Malwarebytes Anti-Malware" aan. En minimaal MSE te hebben. http://windows.microsoft....ducts/security-essentials
Modest71 Linkje al 2 post geleden geplaatst.
Maar het lijkt er inderdaad op dat je Windows installatie fucked up is
32 bit...Modest71 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:50:
Aan Erikakagiel:
[...]
Ik raad "Malwarebytes Anti-Malware" aan. En minimaal MSE te hebben. http://windows.microsoft....ducts/security-essentials
crap, relaxt dat jullie helpen. Wel een beetje het gevoel van, wtf ik wil gewoon diablo spelen AAARGH
beschadigde bestanden kan ik zelf ook niet inzien bobsquad
Sorry niet gezien omdat ik in de post zat. Maakt toch verder niet uit en goed dat je dat aangeeft zodat hij/zij dit alsnog op ander pagina dat kan vinden.bobsquad schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:51:
Modest71 Linkje al 2 post geleden geplaatst.
Dus word het deze:
http://www.microsoft.com/...31-4d00-afa3-99ff6f22448d
[ Voor 14% gewijzigd door XRayXI op 17-05-2012 01:55 ]
Verwijderd
ok nu ik een guest pass heb kan ik max lvl 13 halen en stopt het bij het einde van act 1.
kan ik wel meerdere chars maken?
en kan ik gewoon verder gaan als ik het spel koop?
client download op 50%
client download op 50%
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2012 01:57 ]
Zover ik kon lezen qua terug bladeren op deze pagina's: Yep!Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 01:55:
ok nu ik een guest pass heb kan ik max lvl 13 halen en stopt het bij het einde van act 1.
Bovenstaand: Ik heb al een EU Guess Pass
[ Voor 10% gewijzigd door XRayXI op 17-05-2012 01:58 ]
Hmm... zou het volgende even proberen wat Modest71 heeft neergezet.
Maar na die scan een reboot doen en dan even SP2 proberen te installeren zou ik wel even mee beginnen.
Mocht het alsnog niet lukken zou ik lekker een backup trekken van je bestanden en Windows vannacht lkkr opnieuw installeren en morgen llkr Diablo spelen
Maar na die scan een reboot doen en dan even SP2 proberen te installeren zou ik wel even mee beginnen.
Mocht het alsnog niet lukken zou ik lekker een backup trekken van je bestanden en Windows vannacht lkkr opnieuw installeren en morgen llkr Diablo spelen
Met dank aan WernerL (guest pass) net twee uurtjes gespeeld, het is een leuk spel. Het speelt lekker wel zonder je teveel hoeven te verdiepen hoe alles werkt, dat is wel aardig (niet eerder Diablo gespeeld).
Maar het is toch niet helemaal mijn type spel. Wat mij niet helemaal duidelijk is, wanneer je voor ruim 50 euro dit spel koopt, moet je daarna nog eens maandelijks betalen om online te mogen spelen?
edit: in die twee uurtjes geen geen enkel probleem gehad met mijn verbinding, ging allemaal prima. het spel heb ik online gedownload, dat ging allemaal erg snel (W7 64bit).
Maar het is toch niet helemaal mijn type spel. Wat mij niet helemaal duidelijk is, wanneer je voor ruim 50 euro dit spel koopt, moet je daarna nog eens maandelijks betalen om online te mogen spelen?
edit: in die twee uurtjes geen geen enkel probleem gehad met mijn verbinding, ging allemaal prima. het spel heb ik online gedownload, dat ging allemaal erg snel (W7 64bit).
[ Voor 51% gewijzigd door Fermion op 17-05-2012 02:39 ]
Gaat hem vandaag niet meer worden, ga lekker naar mijn nest, morgen (vandaag eigenlijk) verder proberen met de tips. Thanks voor de hulp, hoop één dezer dagen diablo te spelen........
Ik heb en complete lvl 23 Cains' set (groen) compleet. Is dit wat waard? Zo ja, hoe en wat is het beste om te verkopen?!
Cain's Laurel
Cain's Raiment
Cain's Slippers
Cain's Warmers
https://us.battle.net/d3/...smith/recipe/cains-laurel
Cain's Laurel
Cain's Raiment
Cain's Slippers
Cain's Warmers
https://us.battle.net/d3/...smith/recipe/cains-laurel
Signature
Herinstallatie van Windows is wat ik zeg, echt niet. Dit is Tweakers.Erikakagiel schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:36:
Gaat hem vandaag niet meer worden, ga lekker naar mijn nest, morgen (vandaag eigenlijk) verder proberen met de tips. Thanks voor de hulp, hoop één dezer dagen diablo te spelen........
Maak een combinatie van mijn tips en de tips van bobsquad.
Maak wel een nieuwe topic aan mocht het alsnog niet lukken. Lijkt mij wel een gepaste wijze omdat hier over Diablo III gaat en computer ondersteuning kan dit draadtje besmetten.
Bij deze DM mij als je een topic aangemaakt hebt met een link en we doen ons best
Iemand nog een guest pass over ? Heb de game al kunnen downloaden nu alleen nog een guest pass om te kijken of diablo ook ga aanschaffen.
Ik hoop dat mensen dit volgen : http://tweakers.net/aanbod/cat/638/games.html en mensen aanschrijven.blerry schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 02:52:
Iemand nog een guest pass over ? Heb de game al kunnen downloaden nu alleen nog een guest pass om te kijken of diablo ook ga aanschaffen.
gisteren schoot het spelen niet op, maar vandaag toch flink aantal uurtjes met m'n broertje en een maat van me D3 kunnen spelen.
Helemaal niet meer aan gedacht dat ik natuurlijk ook nog 2 ongebruikte guest passes heb. (tja prioriteiten)
JZ7PXY 8N6R 97WEHW M9MN JXG82H
29YJW7 H7Y2 B8VW74 79JC XDPTZC
Helemaal niet meer aan gedacht dat ik natuurlijk ook nog 2 ongebruikte guest passes heb. (tja prioriteiten)
"If u do something do it with style, or do it at all."
Europese of USA?jazzVL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 03:05:
gisteren schoot het spelen niet op, maar vandaag toch flink aantal uurtjes met m'n broertje en een maat van me D3 kunnen spelen.
Indien USA, 1tje reserven svp
[ Voor 7% gewijzigd door XRayXI op 17-05-2012 03:09 ]
Iemand een idee hoelang de server maintenance duurt? Ben best mad omdat dit de eerste nacht is dat ik kan spelen. En wilde juist een nachtje doorhalen om ritme te fixen.
Zover ik kon lezen is het zelfs een patch of zo..kan wel even duren dus.
Maar kunnen ook rolling restarts zijn...
Maar kunnen ook rolling restarts zijn...
[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 17-05-2012 03:59 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
heb je voor die diablo 3 starter edition nu een key nodig of niet ?
kan hem niet vinden tussen de clients die hij kan downloaden op zijn Bnet account.
kan hem niet vinden tussen de clients die hij kan downloaden op zijn Bnet account.
hehe gek onnie
Ja een guest pass key moet je dan hebben.tooter schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 03:54:
heb je voor die diablo 3 starter edition nu een key nodig of niet ?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
en servera wederom down
hahaha ik zag je idd ook nog online shadowbumble
maaar goed maintenance.. dan maar tukken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ze geven niet aan hoelang het kan duren..
We are currently addressing an issue with the Battle.net service. During this time the Battle.net servers and any online games will be unavailable for play. This will occur at 04.00 CEST. We are working diligently to resolve the issues as soon as possible. Thank you for your patience.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dat is jammer zeg, zit je op 20% skeleton king hell mode, dus net niet op tijd gehaald.
Dan maar wat slapen, tot morgen.
Dan maar wat slapen, tot morgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.