See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik heb inmiddels ook mijn verzendbevestiging
[ Voor 5% gewijzigd door LabsTipJr op 14-05-2012 15:49 ]
En waar heb je deze informatie vandaan?LabsTipJr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:48:
Geen paniek mede-tweakers die hem bij bol.com hebben besteld. Iedereen die georderd heeft, krijgt er ook eentje. Ik heb inmiddels vernomen dat er vanwege een aantal annuleringen de afgelopen maanden, morgen nog een aantal exemplaren via de site te bestellen zijn.
Ik heb inmiddels ook mijn verzendbevestiging
Zeg wel zeggen wanneer ik mn verzend bevestiging heb, dan zal de rest ook wel goed zitten
Kennis werkt bij bol.com en is zelf ook een grote Diablo-'fan'.
Schaamteloos met je W. Lawson's.Therapy777 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:45:
[...]
Als we zo gaan beginnen dan wil ik mijn collectie ook wel even showen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Proost! Op D3
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Ja, zaterdag stond er een levertijd bij, zondag was de T&T niet meer te vinden en vandaag staat er weer "zending wordt voorbereid". Netto geen verschil dus.Exxus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:49:
Mensen die een CE bij de Bart Smit hebben bestelden vrijdag een T&T hebben ontvangen, gebeurd er wel iets in jullie T&T? Hier staat de levertijd nog steeds op onbekend en dat de zending wordt voorbereid. Wil nu wel eens weten of ik wel of niet bij die 50% gelukkigen hoor of niet
[ Voor 0% gewijzigd door UltraMark op 14-05-2012 15:52 . Reden: damn you autocorrect ]
CheersLabsTipJr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:50:
[...]
Kennis werkt bij bol.com en is zelf ook een grote Diablo-'fan'.
Onbekend nog steeds.Exxus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:49:
Mensen die een CE bij de Bart Smit hebben bestelden vrijdag een T&T hebben ontvangen, gebeurd er wel iets in jullie T&T? Hier staat de levertijd nog steeds op onbekend en dat de zending wordt voorbereid. Wil nu wel eens weten of ik wel of niet bij die 50% gelukkigen hoor of niet
Amazon.co.uk is preparing to dispatch.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Integendeel.... Ik moest er wel om lachen
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Heheh achjaJackson Claxon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:58:
[...]
Integendeel.... Ik moest er wel om lachen.

Had niet verwacht, want kreeg vrijdag nog mailtje van ze dat ze een verzendvertraging verwachtten van 2 dagen.
Nou ja, mooi zo
Ow heerlijk, helemaal jaloersJoarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:45:
Mijn rug is zojuist helemaal losgemasseerd door de fysiotherapeute. Nu alleen nog een key en dan kan ik knallen
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Je mag het van me overnemen, ook de manier waarop rug is vast komen zitten.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
CE Keys? Heb je je CE binnen? Zo ja, mag ik dan je guest key? Ik beloof dat ik ook meteen mijn guest keys op GoT zet zodra ik mijn doos kan openmaken.Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:02:
ZOMG CE KEYS!!!!!! YESSSS
Neem je mijn kleine piemel dan over?Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Je mag het van me overnemen, ook de manier waarop rug is vast komen zitten.

In veel landen hebben ze het namelijk al ontvangen. (maakt toch niet uit je kan nog niet spelen).
Had graag om 00:01 gespeeld
Helaas, de keys zijn doorgemailed door de webshop, heb dus de fysieke doos nog niet binnen, en dus de guest keys ook nietM_V schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:03:
[...]
CE Keys? Heb je je CE binnen? Zo ja, mag ik dan je guest key? Ik beloof dat ik ook meteen mijn guest keys op GoT zet zodra ik mijn doos kan openmaken.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Wil er uiteraard ook 1 totdat me C.E. komt.
edit; als iemand me een guestkey geeft beloof ik ook dat mijn guestkeys naar tweakers gaan. Zo. ;p
[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 14-05-2012 16:07 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Nee dankje, ik ben wel blij met mijn vleesch-lul en e-penis
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Geachte ,
Hierbij willen wij u op de hoogte stellen van de nieuwe status van uw bestelling met ordernummer 218914.
We kunnen u melden dat uw opdracht is doorgezet naar ons magazijn en klaar wordt gemaakt voor verzending.
Zodra uw bestelling daadwerkelijk is verwerkt en verzonden krijgt u automatisch een Track&Trace code van uw bestelling.
Hiermee kunt u via PostNL uw zending online volgen.
Met vriendelijke groet,
Yorcom Computers
De CE
Rupsen, Rapsen.
Kan zijn dat ik vanavond snel nog ff het topic doorlees, maar het zit er denk ik niet in
Tot morgen mensen! in Diablo 3 !!!!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik had hem daar gereserveerd en ik zou een email krijgen met betaling gegevens als de CE ook daadwerkelijk beschikbaar was voor mij. Aan de hand van het order nummer natuurlijk.Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:06:
Status update
Geachte ,
Hierbij willen wij u op de hoogte stellen van de nieuwe status van uw bestelling met ordernummer 218914.
We kunnen u melden dat uw opdracht is doorgezet naar ons magazijn en klaar wordt gemaakt voor verzending.
Zodra uw bestelling daadwerkelijk is verwerkt en verzonden krijgt u automatisch een Track&Trace code van uw bestelling.
Hiermee kunt u via PostNL uw zending online volgen.
Met vriendelijke groet,
Yorcom Computers
De CE
Vannochtend gelijk betaald en ook daarna gelijk die email gehad
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
WUT? Ook de CE zonder reservering? En zeker niets in Groningen....Pedr0 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:11:
ForeGames in Tilburg verkoopt D3 al. Zowel CE als normaal
[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 14-05-2012 16:12 ]
Alvast bedankt
Heb ook bij 12game besteld, nog niks gehoord, zag wel op twitter foto's van pallets met diablo 3 CE's.Appeh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:12:
Iemand al iets van hun 12game bestelling gehoord? Mijn CE lijkt nog steeds niet verstuurd.
Zal vast goed komen.
Blizzard store ?Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:13:
Welke online key store levert nu al keys !? Dan kan ik hem daar nu gelijk bestellen.
Alvast bedankt
same here, ook nog niks van bol.comAppeh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:12:
Iemand al iets van hun 12game bestelling gehoord? Mijn CE lijkt nog steeds niet verstuurd.
en ik hoop dat mediamarkt zich aan de reserveringen houd, dat ze niet mijn exemplaren hebben verkocht als ik deze op kom halen...
Hij stond eerst in de pricewatch bovenaan dacht ik, maar ik kan het nietmeer vinden

[ Voor 55% gewijzigd door Julio-K op 14-05-2012 16:16 ]
Heb mijne vandaag gekregen van Randyrun.nlJulio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:13:
Welke online key store levert nu al keys !? Dan kan ik hem daar nu gelijk bestellen.
Alvast bedankt
Echter het uur dat op de website stond klopte niet na anderhalf uur gebeld met helpdesk 5 min later binnen.
Dus ze leveren wel alleen misschien niet binnen de tijd die ervoor staat
*Edit: Zie mijn euforische reactie ook eerder op in dit topic!*
[ Voor 6% gewijzigd door boombes op 14-05-2012 16:16 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
FUMES et CARNES
Jeej ben ik mooi niet de enige gek !Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:03:
Zo, net de laatste boodschappen gedaan, en ik ben er klaar voor!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Wooh! echt geen leven
maar ook ik ga door! zonder vette hap
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Bol.com de standard editie is inmiddels 'voor 22:30 uur bestellen volgende dag in huis'. Wel 59,99
voorverpakte tosti's????
En een beetje afwisseling lijkt me ook niet verkeerd
Zo, nog 45 minuten, dan installeren, vanavond Guild Wars 2 spelen en om middernacht verder met Diablo.

Rupsen, Rapsen.
Horeca ToastiesDJCS schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:18:
hahaha, wat is dat op de eerste foto?
voorverpakte tosti's????
Per stuk verpakt
Ach beetje maar toch ?
Het enige wat nog mist is toiletpapier of luiers
Die hoeven niet in de koelkast..Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:20:
Holy knetter...hands down voor de inhoud van die koelkast.
Idd! Luiers dat miste hij nog!Joarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:20:
Mom: Toilet!!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door boombes op 14-05-2012 16:21 ]
Echt he! Make love not Warcraft Cartman style FTWJoarie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:20:
Nope...Cthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:21:
Je kan ook ff een half uurtje niet gamen en iets gezonds maken
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Get out...nowCthulhu schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:21:
Je kan ook ff een half uurtje niet gamen en iets gezonds maken
Seriously
Get out
[ Voor 70% gewijzigd door Joarie op 14-05-2012 16:22 ]
Wtf.. Jij bent wel de enige gekShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:16:
[...]
Jeej ben ik mooi niet de enige gek !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Neuh heb bewust gewoon de rest niet laten zienAngeloonie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Wtf.. Jij bent wel de enige gekWat een troep man! Niets gezonds tussen!
Verwijderd
Helaas, die geloven we niet... Geeft niks, we lachen hardShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Neuh heb bewust gewoon de rest niet laten zien
Je bent ook niet verplicht om het te lezen noch te reagerenteupje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:24:
Sommige mensen gaan hier serieus heel erg ver voor een video game :-)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Haha, net ook nog even een fles Lagavulin gehaald... mmmm....Roeland007 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:12:
[...]
Hoezo wil je langs komen een voor een whiskey.
Kom maar kiezen bij me collectie moet je natuurlijk wel persoonlijk langs komen:
[afbeelding]
(click voor groter plaatje zodat je het nog kan lezen ook)
Zag ik daar nou een overvloed aan tosti's !! held!ShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Neuh heb bewust gewoon de rest niet laten zien
Bedoel het ook niet negatief, vind het juist leuk om te zien....Dakreal schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:26:
[...]
Je bent ook niet verplicht om het te lezen noch te reageren
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Was te proberen tochJackson Claxon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Helaas, die geloven we niet... Geeft niks, we lachen hard
Dus toch maar even gebeld. Hier werd mij bevestigd dat deze vandaag vertuurd zou worden, maar kon geen track&trace krijgen nog
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Of ben ik nu gewoon te laat

Legion 7i i9 3080 32gb
Ik vind het wel tof om te zien allemaalShadowBumble schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Was te proberen tochheb wel wat gezonds in huis halve kilo witte druiven , wat banaantjes en appels, maar hell no dat deze week er groente en gekookte aardappellen zijn
Dat kan nog nietVandro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:26:
Heb mijn CE morgen pas (en kan pas morgenavond aan de slag), maar gelukkig vannacht nog even de Starter Edition uitspelen
Zet er dan eenteupje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Bedoel het ook niet negatief, vind het juist leuk om te zien....
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik heb iig net bericht ontvangen van de gameshop waar ik mijn collector's edition vandaan heb met de key! En de box komt vandaag met de post ook mijn kant op. Dus ik ben happy and ready 2 go!
blizzard zelf?markklok schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:28:
Nog iemand een tip waar je hem het beste online (key only) kan bestellen..
Of ben ik nu gewoon te laatvoor vannacht ?
FUMES et CARNES
gewoon via battle.net...markklok schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:28:
Nog iemand een tip waar je hem het beste online (key only) kan bestellen..
Of ben ik nu gewoon te laatvoor vannacht ?
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Elk jaar CoD ? Wat uiteindelijk toch weer een tegenvaller isIusedto schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:28:
Is er uberhapt de laatste jaren een game release geweest die zo ....populair/gehypt/etc etc is ?
Da's nie zo groot als dit... wellicht komt skyrim in de buurtPBP schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:29:
[...]
Elk jaar CoD ? Wat uiteindelijk toch weer een tegenvaller is
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Legion 7i i9 3080 32gb
Dood gaan doe je toch wel of je nu gezond eet of niet of je nu rookt of drinkt als een ketter het maakt allemaal niks uit, normaal sport ik 5 dagen in de week en volgende week is de dikke uitzondering op mijn sporten en eetstijl en om eerlijk te zijn i couldn't care lesssbmuc schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:28:
Ach mensen die zo eten houden het soweiso minder lang uit dan de mensen die gezond eten / slapen. Mja, ieder zijn ding. Ik zelf heb voor 2 weken nasi / pasta's etc ingevroren. En verder drink ik gewoon water
Inderdaad, die serie schiet me ook meteen binnen.PBP schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:29:
[...]
Elk jaar CoD ? Wat uiteindelijk toch weer een tegenvaller is
Een andere goede is GTA (voornamelijk die draak van een console-port vorige keer)
Daaronder een ander suf game: PC release van het voorjaar!
CoD is veeeeeeele malen groter. Geloof me.Blue_Entharion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:30:
[...]
Da's nie zo groot als dit... wellicht komt skyrim in de buurt
of
https://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.html
of
Gewoon via battlenet voor 59,99. Zit nog te twijfelen, de prijzen zijn op die andere site al flink gestegen naar 53 en 55 euro, scheelt nog maar 5 tov blizzard zelf..
Verwijderd
veel plezier allen
lol, die was gister nog 46 euro
Dan zou ik kiezen voor Blizz zelf. Bij de laatste heb ik zelf laatst een Battlefield 3 Limited Edition sleutel gehaald, en die werd na 3 dagen geblokkeerd door EA games omdat ik mijn key op illegale manier zou hebben gekocht. Gelukkig heb ik wel m'n geld terug gekregen in een vorm van reward points.Julio-K schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:31:
http://www.gamecardwinkel...Diablo-3-(incl.-download)
of
https://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.html
of
Gewoon via battlenet voor 59,99. Zit nog te twijfelen, de prijzen zijn op die andere site al flink gestegen naar 53 en 55 euro, scheelt nog maar 5 tov blizzard zelf..
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.