Oh je kan gewoon de game client starten hoor. Maar voor ~17:00 maandag onze tijd krijg je dan het "the fire from the heavens is still falling, Diablo 3 has not been released yet" te zien. Vanaf ik geloof de 14:00, 12:00 PDT kan je al "inloggen" en je instellingen etc erin zetten, maar de game servers zelf serveren geen content. Je kunt dus geen game starten / vinden, maar wel kijken of alles goed gaat me je firewall en graphic instellingen etc.Bulls schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:14:
[...]
Wens ik ze veel succes met inloggen voor 0 uur, log je in en iedereen meteen, he dat kan niet - ban.
Je kunt dus waarschijnlijk wél om 23:45 (NL tijd) gewoon de game starten, maar je zult even moeten wachten met een game maken tot 0:02 oid.
Maar nu dus alle "content" minus een paar stukjes uitgepakt zijn, kunnen mensen private servers opzetten (die offline zijn) en dus alle comminucatie met de client en server bekijken. Ook kan je dus alvast alle skills etc "proberen" en alle crafting recepten ingame uit gaan proberen om maar iets te noemen. Alleen de echte map generatie / mobs zijn dus lastig goed te emuleren.