Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Iconia Tab A510: een déjà vu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
reviews: Acer Iconia Tab A510: een déjà vu:
Ik vind het verwarrend dat er op verschillende plekken in deze review gesproken wordt over de 'Asus Transformer Pad 300T', dan weer de TF300 (in de benchmarkvergelijkingen), en op weer andere plekken staat er de TF300T (XDA). Nu snap ik dat die laatste niets met jullie te maken heeft, maar om de tablet op de eigen site twee namen mee te geven was voor mij verwarrend. Misschien kan dit veranderd worden?

Nog eentje:

reviews: Acer Iconia Tab A510: een déjà vu:
Lcd-panel | ips
Als het goed is werd er net gesproken over een 'va-scherm'. De kijkhoeken waren juist zo slecht omdat er geen gebruik was gemaakt van een ips-scherm.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 11:29 ]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

WoutF

Hoofdredacteur
Asus is niet helemaal duidelijk geweest in de communicatie; dat ding wordt zowel de TF300, de Pad 300 en de 300T genoemd. Toen we de benches invoerden dachten we nog dat hij TF300 ging heten, maar het lijkt er nu op dat 300T de meest gangbare aanduiding is :) Ik zal naam in de tabellen zo even aanpassen.

De spectabel is ook aangepast, het gaat inderdaad om een va-scherm.

• kELAL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-12-2023

kELAL

Jeri is my middle name

En
Accucapaciteit 9,8kWh
(kilowattuur, dus) kan ook nooit kloppen, anders had ik er meteen een paar gekocht; alleen al om de accu er uit te slopen voor in een elektrische auto!
Wel blijven opletten met eenheden!!!

9,8Wattuur daarintegen is idd behoorlijk magertjes voor een tablet (zelfs zoiets goedkoops als een Hannspad heeft ruim 2x zoveel) en dus zeer waarschijnlijk debet aan de als negatief beoordeelde accuduur.

Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Fixed in de review - deze waarden worden automatisch uit de Pricewatch gehaald, dus daar zal het ook even gewijzigd moeten worden. Ik heb al meldinkjes aangemaakt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.