Toon posts:

Windows start niet na updates

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sprunk
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 04-06-2012
Hallo medetweakers!

Ik heb hier een oud 2e computertje (met windows XP home edition) staan die helaas niet wil doen wat ik wil!
Ik heb recentelijk automatische updates uitgevoerd, maar op het moment dat de updates geconfigureerd werden viel de stroom uit, door de onweer van afgelopen week..!

Het probleem is nu dat hij na het windows loading screen wil doorstarten naar windows, maar hij blijft hangen. ik krijg geen taakbalk of iets anders op mijn scherm behalve mijn muis. Nu loop ik een beetje vast, want mijn harde schijf blijkt geen fouten te hebben en ik heb al een herstel-installatie uitgevoerd.

Wat denken jullie er van, dat is nog moet proberen? Of loop ik hier echt tegen een frisse installatie aan?

Alvast bedankt,

Maikel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 24-11 20:57
Misschien werkt het herstellen via de originele Windows XP CD?

Anders inderdaad verse installatie van Windows 7 :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03-12 12:59
heb je al geprobeerd om om te starten in veilige modus?

zo niet, start dan op in veilige modus met netwerk ondersteuning en installeer dan alle beschikbare updates.
als dit klaar is zou de pc weer normaal moeten opstarten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sprunk
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 04-06-2012
ItWasntMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:48:
Misschien werkt het herstellen via de originele Windows XP CD?

Anders inderdaad verse installatie van Windows 7 :+
Met de installatie CD heb ik het geprobeerd. Dat mocht helaas niet baten.
dragoncry schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:52:
heb je al geprobeerd om om te starten in veilige modus?

zo niet, start dan op in veilige modus met netwerk ondersteuning en installeer dan alle beschikbare updates.
als dit klaar is zou de pc weer normaal moeten opstarten.
Klinkt goed, ik ga eens even kijken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:18

Bolletje

Moderator Harde Waren
Meer iets voor de mannen bij Windows Clients :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee