Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dx58m01 in een corsair carbide 500R

Pagina: 1
Acties:

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 15:52
beste tweakers,

ik wil een nieuwe behuizing kopen voor mijn pc, omdat deze best wel klein is en aardig warm wordt.
nu vond ik de corsair carbide 500R een mooie kast alleen ik weet niet of mijn moederbord er in past.
ik heb een dx58m01 (deze wordt nog vervangen, maar heeft geen haast).
als videokaart heb ik een msi gtx 560 ti 448

heb ik ook nog een vraag over de fancontroller die er in zit.
hoe zit deze aangesloten?
gaan alle fans naar deze controller en gaat er dan een voeding op deze controller en zo ja kan ik dan de fans los koppelen en op een losse fancontroller aansluiten zodat ik de fans los van elkaar kan regelen.

ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen, wellicht iemand die deze kast ook heeft

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Oh jee, is Google kapot?

pricewatch: Corsair Carbide 500R Black
reviews: Corsairs Carbide 500R-behuizing getest

Da's 5 seconden zoekwerk, daar moet je al een eind mee komen, niet?

'dx58m01' is vermoedelijk een moederbord van Dell? Wel handig om er even bij te vermelden misschien. Anyway, ik weet niet hoe dat tegenwoordig met Dell zit, maar die hebben lange tijd bekend gestaan om hun gebruik van niet-standaard spul, met name moederborden die niet voldoen aan de ATX standaard.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• master-arjan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 15:52
ik google altijd eerst voordat ik hier wat vraag, maar hij is inderdaad van dell en daarom de vraag of het past,
misschien heeft er iemand ervaring mee.
en de vraag van de fancontroller kan ik niet duidelijk vinden op internet