hallo,
momenteel werk ik als assistent systeembeheerder op een school en helaas zit ik binenkort
zonder werk, nu mag van mijn huidige werkgever een opleiding volgen na keuze.
Nu zou ik graag een opleiding webdesigner willen gaan volgen, het gaat om het volgende pakket:
- Webdesign webwinkel professional
- magento
- zoekmachine markerting
- php proffesional
dit kan ik deze via een bootcamp project volgen bij eduvision.nl, deze duurt ongeveer een maand.
nu zou ik graag het volgende willen weten.
1. kan ik met bovenstaande opleiding goed terecht op de arbeidsmarkt?
2. zijn de salarissen goed?
3. is bovenstaande de juiste keuze, is deze markt niet voorzien?
ik kan namelijk ook een bootcamp project MCITP volgen, dit is heel wat anders maar als de markt
kwa werk slecht is of vereist meer kennis dan twijfel ik of ik met de webdesigner door moet gaan.
Beide vindt ik namelijk enorm leuk en kan moeilijk kiezen, doorslag is voor mij de arbeidsmarkt
welke heb je de beste mogelijkheid kwa werk/salaris en toekomst.
kwa webdesigner kan je ook in je prive tijd verdienen, met mcitp na mijn weten niet echt. klopt dit?
alvast bedankt voor de medewerking.
momenteel werk ik als assistent systeembeheerder op een school en helaas zit ik binenkort
zonder werk, nu mag van mijn huidige werkgever een opleiding volgen na keuze.
Nu zou ik graag een opleiding webdesigner willen gaan volgen, het gaat om het volgende pakket:
- Webdesign webwinkel professional
- magento
- zoekmachine markerting
- php proffesional
dit kan ik deze via een bootcamp project volgen bij eduvision.nl, deze duurt ongeveer een maand.
nu zou ik graag het volgende willen weten.
1. kan ik met bovenstaande opleiding goed terecht op de arbeidsmarkt?
2. zijn de salarissen goed?
3. is bovenstaande de juiste keuze, is deze markt niet voorzien?
ik kan namelijk ook een bootcamp project MCITP volgen, dit is heel wat anders maar als de markt
kwa werk slecht is of vereist meer kennis dan twijfel ik of ik met de webdesigner door moet gaan.
Beide vindt ik namelijk enorm leuk en kan moeilijk kiezen, doorslag is voor mij de arbeidsmarkt
welke heb je de beste mogelijkheid kwa werk/salaris en toekomst.
kwa webdesigner kan je ook in je prive tijd verdienen, met mcitp na mijn weten niet echt. klopt dit?
alvast bedankt voor de medewerking.