Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trage PC

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte dames en heren,

Ik zit met een nogal frustrerend probleem. Mijn pc is nogal traag. Voordat ik een programma of een bestand open, duurt het enkele seconden en soms minuten (!). Verder krijg ik ook telkens een crash bij Google Chrome.
Ik zou graag weer wat sneller surfen en dergelijke.
Ik hoop dat iemand met een goede oplossing komt.

Met Vriendelijke Groet,

EC

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Trap McAfee van je PC af, en installeer een fatsoenlijke virus-scanner. Maar je eigen input is wel erg weinig. Dan zou ik sowieso zonder pardon zeggen: installeer de boel opnieuw. Neem dan een gratis virusscanner zoals bijvoorbeld avast.

Ey!! Macarena \o/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is niet de bedoeling meer dan 1 topic per vraag te hebben. Deze zal ik dus sluiten.

Misschien goed om in je andere topic Problemen met Mcafee, updates, virus(!) en systeemherstel. wat meer informatie te geven over wat precies traag is, welke processen dan hard werken, etc. Je geeft ook daar wat te weinig informatie voor ons om te kunnen weten wat er aan de hand is.

Kortom: misschien goed om Het algemeen beleid #topicplaatsennog even te checken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.