Hallo tweakers,
Ik weet niet waar ik deze vraag behoor te stellen, maar deze thread leek me daarvoor toch het beste
.
Ik heb sinds kort last van erg wisselvallige prestaties van mijn computer. Zo duurt het bijvoorbeeld zeker 5 minuten voordat de pc vanaf standje "uit" weer helemaal klaar voor gebruik is.
Verder moet ik vaak wel vrij veel moeite doen om een LAN-verbinding tot stand te laten komen en werken niet alle ram-slotjes meer.
Voor de volledigheid even mijn volledige specs;
MSI P55 GD65
Intel Core i5 750
Gigabyte GTX460 1gb
Cooler Master iGreen 620Watt
Geil RAM 4gb 1333mhz
Samsung Spinpoint F3 750GB
Nu mijn vraag; ik wil dus graag mijn pc gaan upgraden, maar wat is naar jullie mening een leuke upgrade t.o.v dit systeem? Videokaart voldoet nog altijd prima en ook de voeding behoudt ik het liefst.
Mijn wensen:
Ik hoop dat jullie me hiermee een beetje kunnen helpen,
Groeten Carlos,
Ik weet niet waar ik deze vraag behoor te stellen, maar deze thread leek me daarvoor toch het beste
Ik heb sinds kort last van erg wisselvallige prestaties van mijn computer. Zo duurt het bijvoorbeeld zeker 5 minuten voordat de pc vanaf standje "uit" weer helemaal klaar voor gebruik is.
Verder moet ik vaak wel vrij veel moeite doen om een LAN-verbinding tot stand te laten komen en werken niet alle ram-slotjes meer.
Voor de volledigheid even mijn volledige specs;
MSI P55 GD65
Intel Core i5 750
Gigabyte GTX460 1gb
Cooler Master iGreen 620Watt
Geil RAM 4gb 1333mhz
Samsung Spinpoint F3 750GB
Nu mijn vraag; ik wil dus graag mijn pc gaan upgraden, maar wat is naar jullie mening een leuke upgrade t.o.v dit systeem? Videokaart voldoet nog altijd prima en ook de voeding behoudt ik het liefst.
Mijn wensen:
- Ik wil graag zo tegen de 20-30 games toch wel op mijn pc hebben staan, zonder dat de pc hierdoor irritant langzaam word.
- Ik ben wel een beetje klaar met het moederbord, deze wil ik het liefst meteen kwijt.
- Verder doe ik echt vanalles op mijn pc, zoals photoshop, video-editen en maak af en toe muziek. Maar al deze programma's draaien dan ook prima op mijn huidige systeem. Maar al met al zijn dat toch wel weer 10 programma's.
- Heb wel een enorme voorkeur voor intel-cpu's, heb het idee dat deze net iets stabieler presteren in zijn algemeenheid.
- En als laatste, het moet wel echt een significante verbetering opleveren t.o.v mijn oude setup, anders koop ik van dat geld liever een leuke videokaart.
Ik hoop dat jullie me hiermee een beetje kunnen helpen,
Groeten Carlos,
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 23:27 ]