Zojuist ontvang ik het volgende bericht in mijn inbox, geadresseerd aan het emailadres dat ik normaal niet voor marktplaats gebruik:
Edit: bovendien heb ik nog nooit een boek verkocht/te koop gezet op marktplaats, alleen een of twee keer een boek aangeschaft...
Ik heb het doorgegeven aan marktplaats, zijn er meer mensen met deze vraag?
Deze email is afkomstig van info@e-mail.marktplaats.com, terwijl hun normale communicatie bij mijn weten altijd door info@marktplaats.nl (com -> nl, geen "e-mail.") wordt verstuurd.Beste Maarten,
Onlangs heeft u een advertentie op Marktplaats geplaatst in de rubriek Boeken. Om uw advertentie te voorzien van extra informatie heeft u gebruik gemaakt van de ISBN-functie. Deze ISBN-functie is binnenkort niet meer beschikbaar als u een advertentie plaatst in de rubriek Boeken.
De techniek van Marktplaats wordt opnieuw gebouwd. Deze verbeterslag vindt plaats, om de bestaande kwaliteit van de website te waarborgen. De technische maatregelen die nodig zijn om dit in goede banen te leiden, hebben helaas als gevolg dat de ISBN-functie definitief wordt uitgezet.
Wat betekent dit voor u?
Vanaf 17 mei is de ISBN-functie niet meer beschikbaar voor nieuwe advertenties in de rubriek Boeken. U kunt uw boeken vanaf die datum aanbieden door zelf teksten en beeldmateriaal toe te voegen aan de advertentie.
Vanaf 30 juni wordt de koppeling met de ISBN-databank helemaal uitgezet.
Als u bestaande advertenties ongewijzigd op Marktplaats laat staan, verdwijnen de foto's, die automatisch zijn ingevuld door de ISBN-database, uit uw advertentie. Het is daarom aan te raden om bestaande advertenties vóór 30 juni te voorzien van eigen foto's.
Voor meer informatie klik hier
Met vriendelijke groet,
Het team van Marktplaats
Edit: bovendien heb ik nog nooit een boek verkocht/te koop gezet op marktplaats, alleen een of twee keer een boek aangeschaft...
Ik heb het doorgegeven aan marktplaats, zijn er meer mensen met deze vraag?
[ Voor 3% gewijzigd door mvh op 10-05-2012 22:03 ]
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together