Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is de rekenmachine van onze SXS niet helemaal in orde. Sinus cosinus en tangens-waarden kloppen volgens mij niet? Iemand ook al geprobeerd? Of doe ik wat fout?

• BlueMotion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
Vertel anders eerst eens wat je doet en wat je verwacht van de rekenmachine. Zo is het nog al moeilijk controleren of je wat fout doet.

• KVanL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 09:40

KVanL

Alles is relatief

Heb je rekening gehouden met graden en radialen? Dat is namelijk nogal belangrijk als het gaat om sinussen, cosinussen en tangensen. Je krijgt, als de rekenmachine is ingesteld op radialen en je voert een waarde in in graden (of andersom), een antwoord wat in de verste verte niet lijkt op wat je zou verwachten.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Je Topic Start is niet duidelijk genoeg en je solliciteert met deze minimale informatie eigenlijk naar een slotje. Wil je deze ontlopen? Pas dan eerst je TS eens aanmaak duidelijk om welke telefoon/software combinatie het gaat. Ook zal je goed duidelijk moeten maken wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie ook mogelijk antwoord: Compizfox in "rekenmachine"

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.