Ik heb zojuist een GTX690 besteld, ik kon de verleiding echt niet langer weerstaan voor €890. Ik wilde eigenlijk wachten op aftermarket versies zoals de Gainward Phantom, maar toen ging ik even zoeken, en kon ik eigenlijk HELEMAAL NIKS vinden over aftermarket 690s. Dus toen ging ik nog even verder zoeken hoe dat dan bij de 590 was, en ook daarvan kan ik wel verschillende versies vinden van fabrikanten, maar de enige verschillen die ik zie zijn de stickers.. Dus ik vroeg me af, komen er van de .90 versies nooit "echte" aftermarket versies? Dus met andere coolers of een hogere clock? Zo nee ben ik natuurlijk blij en heb ik een goeie koop gedaan, maar ik wilde het gewoon even zeker weten van jullie.
Misschien dat artic nog een cooler uitbrengt. Anders waterkoeling.
[ Voor 29% gewijzigd door ion op 10-05-2012 18:58 ]
Aangezien er voor de GTX590 ook vrijwel geen custom coolers waren, verwacht ik niet dat dat met de GTX690 heel anders gaat zijn. De Mars II was eigenlijk de enige, en dat was niet eens een echte 590
dus Mars III ja waarschijnlijk wel maar daar zal de prijs ook gigantisch hoger van zijn en nagenoeg niet te krijgen (gelimiteerde oplage).
Wel vreemd toch, van de .80 versies vliegen ze 2 weken na de launch al rond met custom koelers en hogere clock, maar bij de .90 versies niet? Zijn de .90 zo ontzettend goed standaard dat het gewoon niet nuttig is ofzo?
Die van de 690 is al erg goed, 40 graadjes Idle is echt niet niks hoor voor een dual-kaart
en 78 graden load is dik 7 graden koeler dan zijn voorganger
vapor chambers doen hun werk wel goed denk ik
en dit is ook een erg mooie kaart dus persoonlijk, zou ik het voor het uiterlijk in ieder geval niet doen
Dat ben ik volkomen met je eens, maar als ik zoveel uitgeef wil ik toch een beetje het gevoel hebben dat dit "de beste" isNilsepils schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:09:
Die van de 690 is al erg goed, 40 graadjes Idle is echt niet niks hoor voor een dual-kaarten 78 graden load is dik 7 graden koeler dan zijn voorganger
vapor chambers doen hun werk wel goed denk ik
en dit is ook een erg mooie kaart dus persoonlijk, zou ik het voor het uiterlijk in ieder geval niet doen
Pagina: 1