Toon posts:

HCC korting niet voor echt snelle beslissers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op 5 februari trok ik de stoute schoenen aan en meldde mij aan voor een HCC ADSL abootje (Doe het zelf, Ethernet). fl. 150,00 korting van KPN, dus totaal fl. 275,00. Vooruit dan maar.
Krijg ik een week geleden een aanbieding van HCC dat ik alle kosten, dus ook die fl. 275,00 vergoed krijg van HCC als ik mij voor 1 april aanmeldt. :9~
Dat komt even goed uit, want ik had me voor 1 april aangemeld.
Krijg ik een meeltje van die sukkels dat het niet geldt als je je voor 16 maart hebt aangemeld :(! Dan moet je gewoon fl. 275 betalen!
Dus als je snel beslist, wordt je gewoon gestraft! Hier is het laatste woord nog niet over gezegd!

Verwijderd

Genaaid !!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Kun je wel zeggen!
Er stond ook niets over in de brief met de aanbieding, en ik zou zeggen: als het niet voor mij geldt, waarom stuur je me dan die brief (op naam)
Als blijk van waardering voor een 9-jarig HCC lidmaatschap |:(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Genaaid !!!!!!!!!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24

Blauw

De Schreeuw

Genaaid !!!!!!!!!
:)

Verwijderd

Gewoon bestelling annuleren, en opnieuw bestellen >:)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

En dat betekend weer achteraan in de rij aansluiten (voor de aansluiting) geen optie lijkt mij.

Tja gewoon een erg boze brief sturen, en een paar keer bellen, lijkt me voldoende, zoniet pech hebben, of annuleren en opnieuw inschrijven.
Of je aanvraag wijzigen (als dat kan) en weer terug wijzigen, en dan bellen dat je dat NA die datum heb aangevraagd.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Inderdaad erg genaaid. Ik heb geluk gehad. De post kwam net binnen toen ik bij planet an het aanvragen was. Heb het bij planet gecanceled en bij HCC gegaan.

HCC is een goede organisatie en een brief en een paar emails en telefoontjes willen heus wel helpen. HCC heeft geen zin om z'n goede naam kwijt te raken.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Uhh heb zelf de aanvraag bij planet gedaan, maar daar krijg je ook die korting hoor. Bij standaard abbo, 3 maanden voor 50% en geen aansluitkosten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

I know, maar plant schijnt erg kut te zijn, en bovendien als je een ethernetmodem wilde moest je daar nog bijbetalen en bij HCC niet. Bovendien kwam HCC beter uit de test van de consumentenbond van gewoon internet. De HCC community is maar klein en dat heeft ook z'n voordelen. niet iedereen kan zich daar aanmelden wat de snelheid ten goede komt.

HCC heeft dan wel geen drie maanden 50% korting, maar over het algemeen op langere termijn zijn ze goedkoper, aangezien je daar geen 99,95 per maand betaald, maar slechts 92,75. Kan ik mooi mijn abo van computer!totaal weer mee betalen met de korting.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Als ik de reacties hier lees valt het wel mee bij planet, bovendien had ik nog steeds een account bij ze (heb zelfs nog een pi.net email adres) ondanks dat ik kabelfoon heb, had ik ze nooit opgezegd (bij demon ook nog steeds niet), en nu levert me dat voordeel op, ik kreeg inmiddels 30% korting bij planet, en dat voordeel neem ik mee naar de adsl account :)
En die ethernetkaart kost maar 100 piek, en als je er nog 1 heb liggen, kost dat zelfs helemaal niets.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik heb me ook al 31 december aangemeld voor HCCnet ADSL maar heb die brief niet gekregen :?

(Wacht overigens nog op de aansluiting die in April zou moeten komen)

Hou ons op de hoogte, want zoals je zelf al zegt: hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Als dit waar blijkt te zijn ga ik er ook zéér zeker achteraan.

Zou toch schandelijk zijn als wij dat geld ook niet krijgen terwijl wij ons al éérder hebben opgegeven en ook nog steeds zitten te wachten op die aansluiting :(

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Die korting zal wel van de KPN komen, en die zijn nogal achterlijk qua kortingen, voor de datum is gewoon echt pech hebben bij de KPN, is mijn eerdere ervaring met ISDN. Maar als er genoeg herrie in de media komt (idee?) kan er opeens veel bij de KPN.

Verwijderd

De OPTA vind dit vast wel leuk om te horen, kunnen ze KPN weer sancties opleggen en zeker omdat het zo ontigelijk lang duurt: december bestellen en april hebben. Ik krijg het gelukkig binnen twee weken (woon ook wel 500meter bij de ptt vandaan waar ze dat ADSL vandaan leveren)
Pagina: 1