Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
In principe zou het moeten werken zoals je het ingesteld hebt, echter...waarom gebruik je twee routers achter elkaar? Dubbel NAT is niet echt ideaal en je moet op twee plekken poorten open zetten (terwijl je de Sitecom ook als AccessPoint in kan stellen: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point).
Eerst het probleem, dan de oplossing
DIt is mogelijk als je router een soort stealth functie heeft. Dit wil zeggen dat het LIJKT dat hij dicht is maar toch open is.Xyphoid schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:18:
Nu heb ik voor WebDAV poort 5005 geforward op mijn router, maar alle online port checkers zeggen dat die poort nog steeds dicht is.
Heb het eindelijk voor elkaar. Het lag allemaal niet aan de modem of router, maar aan de firewall in mijn DS212+.. DUH!!
Ik wist dat je de router als acces point kan instellen, maar ik wil liever dat het modem alles doorgeeft en de router alles afhandeld, omdat ik niet graag in het modem settings verander. Als ik een keer iets doe waardoor ik geen internetverbinding meer heb, dan moet ik weer met Alice bellen en zo. Helaas moet ik daarvoor dus juist in het modem iets veranderen, waarvoor ik als admin moet inloggen (die gegevens heb ik wel).
Dusssssss, voorlopig laat ik het lekker zo.
Bedankt voor het meedenken!!

Ik wist dat je de router als acces point kan instellen, maar ik wil liever dat het modem alles doorgeeft en de router alles afhandeld, omdat ik niet graag in het modem settings verander. Als ik een keer iets doe waardoor ik geen internetverbinding meer heb, dan moet ik weer met Alice bellen en zo. Helaas moet ik daarvoor dus juist in het modem iets veranderen, waarvoor ik als admin moet inloggen (die gegevens heb ik wel).
Dusssssss, voorlopig laat ik het lekker zo.
Bedankt voor het meedenken!!
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro