Ok nu staan mijn collega´s mij raar aan te kijken omdat ik keihard zit te lachen!
en @BtM909:
Zolang er geen permanente schade wordt aangericht aan de bestanden en je zijn bestanden even goed backupt is er toch niets aan de hand. Daarnaast, een vriendelijk grapje moet kunnen. Wij zijn geen computers. Het feit dat wij dit soort dingen doen blijkt weer dat wij mens zijn. Geniet samen met anderen van het leven.
Mijn baas is rond de 40 en loopt mij CONTINU in de maling te nemen. Gebeurt er eens iets buiten, staat iedereen bij het raam, komt mijn baas naar mij toe: "Nee nee, jij hebt nog een hoop te doen, hup aan het werk." Dus ik gehoorzaam weer terug naar mijn bureau, komt hij terug: "Nee nee joh, was maar een grapje! ga maar kijken!

"
Een grapje moet kunnen toch. Ik neem aan dat er op een zakelijke USB stick ook geen persoonlijke bestanden staan dus het is ook geen privacy inbraak. En dat dan even duidelijk gemaakt wordt met een grapje dat diegene zijn USB niet moet vergeten is alleen maar goed. Dat blijft hem ten minste bij als herinnering!
ontopic:
Ik vond het idee van die post-it´s verstoppen in zijn kantoor wel leuk!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz