Verwijderd

Topicstarter
Beste forumgebruikers,

Ik ben een Masterstudent Sociologie aan de Vrije Universiteit Amsterdam; ik doe onderzoek naar 'online' politiek participatiegedrag en politiek activisme van Nederlandse jongeren.
Ik denk dat dit forum een goede plek is om een aantal geïnteresseerde respondenten te krijgen; mijn vraag aan jullie is dus: wie vult mijn vragenlijst in?

Hieronder staat een link naar mijn vragenlijst, het invullen daarvan kost nog geen 10 minuten van je tijd!
Het zou me enorm helpen met mijn onderzoek als jullie de vragenlijst invullen!

Help de wetenschap vooruit van achter je computer; hoeveel makkelijker kan het worden?
Alvast bedankt en groeten,

Thomas Dieten

*knip*

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 10-05-2012 11:44 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste ThomasDten,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Ik heb een deel van de enquete bekeken, en het onderwerp past niet goed in Wetenschap & Levensbeschouwing, maar zou meer iets zijn voor Nieuws, Sport, TV & Muziek, aangezien politiek meestal in dat subforum besproken wordt. Mocht je toestemming aan willen vragen, doe dat dan via een van de moderators van dat subforum (Brons, argro of Ramzzz), of via de admin van General Chat (Rukapul) :)

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 10-05-2012 12:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.